اسلامی: گروسی آماده سفر به ایران است

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت:به صراحت اعلام می‌کنیم طبق اعلام خود آژانس، هیچ فعالیت یا سایت هسته‌ای اعلام نشده‌ای در جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد و تعاملات ما برقرار است و آقای گروسی برای حضور در ایران اعلام آمادگی کردند.

به گزارش شهروند آنلاین، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: موضوع مهمی که وجود دارد این است که با همین مواضعی که مرتب تغییر می‌دهند مانند اینکه سخنگوی اتحادیه اروپا می‌گوید برجام نمرده است و مذاکرات ادامه دارد، مشهود است که چه اندازه در فضاسازی علیه جمهوری اسلامی صداقت دارند.

او تاکید کرد: موضوعی که در دستور کار ما بوده است رفع ابهامات و پاسخگویی به آنها بوده است. اتهاماتی که عناصر ضد انقلاب طی سال‌ها آن را عنوان و مطرح می‌کنند، توسط آژانس بررسی و تمام مراحل آن طی شده است و حاصل تمام مذاکرات صورت گرفته ظرف بیست سال، سند برجام شده است. آنها از سند برجام خاج شدند و قصد بازگشت به آن را دارند و باز اتهامات را کنار سند برجام قرار دادند در حالی که این دو موضوع نیست بلکه یک موضوع است.

رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: به صراحت اعلام می‌کنیم طبق اعلام خود آژانس، هیچ فعالیت یا سایت هسته‌ای اعلام نشده‌ای در جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد. تعاملات ما با آبه صراحت اعلام می‌کنیم طبق اعلام خود آژانس،هیچ فعالیت یا سایت هسته‌ای اعلام نشده‌ای در جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد. تعاملات ما برقرار است و آقای گروسی برای حضور در ایران اعلام آمادگی کردند و تعاملات ما با آژاس برقرار است و آقای گروسی برای حضور در ایران اعلام آمادگی کردند که باید برنامه، محتوا و اهداف سفر صورت گیرد و به محض نهایی شدن برنامه حتما انجام خواهد شد./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.