حراست وزارت ورزش، روی صندلی مدیریت پرسپولیس

رئیس حراست وزارت ورزش به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس انتخاب شد!

بعد از نشست امروز اعضای هیأت مدیره پرسپولیس، جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل جدید سرخپوشان انتخاب و معرفی شد.

بعد از استعفای مهدی رسول‌پناه، از میان گزینه‌های مطرح شده برای صندلی مدیریت باشگاه پرسپولیس در نهایت جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد و کار خود را آغاز خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس که فصل عجیبی را از نظر مدیریت در لیگ نوزدهم پشت سر گذاشته بود، کار را با ایرج عرب آغاز کرد. مدیری که در دوره‌اش برانکو ایوانکوویچ از سمت سرمربیگری تیم کنار رفته بود و اوضاع به شدت علیه مدیریت بود. با این حال عرب موفق شد با حفظ تمامی بازیکنان و جذب چند ستاره دیگر و در ادامه عقد قرارداد با گابریل کالدرون، کار را به خوبی در لیگ نوزدهم پیش ببرد. با این حال فشارها و هجمه‌ها درباره جدایی برانکو باعث شد تا او در همان هفته‌های ابتدایی کار را به محمدحسن انصاریفرد بسپارد. انصاریفرد هم اما نتوانست شرایط را در بخش مدیریت خوب پیش ببرد و در نهایت اختلاف نظر با اعضای هیأت مدیره باعث کناره‌گیری او شد تا رسول‌پناه به عنوان مهره گمنام هیأت مدیره در ادامه فصل روی صندلی مدیریت حاضر شود.

رسول‌پناه که هیچ سابقه مدیریتی در بخش ورزش از او دیده نمی‌شود، اما همانند چند مدیر سابق در این باشگاه توانست با جام قهرمانی لیگ عکس یادگاری بگیرد و البته پایان فصل پرماجرایی را پشت سر گذاشت. جدایی چند ستاره تیم و قراردادهای عجیب که دست باشگاه را کاملا مقابل این جدایی‌ها بسته نگه داشت از یک سو و ماجرای اختلاف نظر شدید با کادرفنی تیم که با حضور در فینال آسیا به طور کامل تحت حمایت هواداران قرار داشتند، از سوی دیگر باعث شد تا او نیز صندلی مدیریت را ترک کند.

اکنون با انجام مذاکرات و در پایان جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس، این جعفر سمیعی است که توانسته به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه معرفی شود. سمیعی که مدیرعامل کل حراست وزارت ورزش یه شمار می‌رود و سابقه مدیرکلی حراست شهرداری تهران نیز در کارنامه او دیده می‌شود، اکنون با نظر وزارت ورزش قرار است به عنوان مدیر جدید باشگاه کار را آغاز کند و چالش‌های پیش‌رو را  کنار بزند.

در بیانیه باشگاه پرسپولیس در این‌باره آمده است:

«هواداران عزیز

پیشکسوتان بزرگوار

پرسپولیس عزیز ما روزهای مهمی را سپری می‌کند و دور نیست زمانی که افتخار بزرگ آسیایی روی سینه پرسپولیس عزیز ما بنشیند و غرور و عزت به ارمغان بیاورد. در چنین شرایطی و با توجه به استعفای آقای مهدی رسول‌پناه، سرپرست محترم باشگاه که لازم می‌دانیم از زحمات و تلاش‌های ایشان تشکر کنیم، پس از بررسی برنامه‌های گزینه‌های مطرح، آقای جعفر سمیعی ظفرقندی را به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب کردیم.

ایجاد شرایط لازم برای ادامه مسیر پرسپولیس تا قهرمانی آسیا، تسریع روند خصوصی‌سازی و مبارزه با فساد مهم‌ترین شاخص‌های مدنظر اعضای هیأت مدیره بود که در برنامه آقای سمیعی به صورت کامل دیده می‌شد.

از پیشکسوتان گرامی، هواداران عزیز، اعضای کادر فنی و بازیکنان می‌خواهیم با وحدت و همدلی مدیرعامل جدید را در رسیدن به این اهداف یاری کنند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.