به خودت سیلی بزن تا انعطاف‌پذیر شوی!

شرکت چینی به کارمندان خود دستور داد مکرر به صورت خود سیلی بزنند تا انعطاف‌پذیر شوند!

شرکتی در چین با هدف انعطاف‌پذیر کردن کارکنان خود، به آنان گفت به صورت خود سیلی بزنند! تصاویر این اتفاق که وایرال شد، نشان می‌دهد کارمندان خود را هنگام تمرین یا آموزش مجازات می‌کنند! این شرکت در جنوب چین ادعا کرد آنان «داوطلبانه» به خود سیلی زده‌اند. سخنگوی این شرکت به خبرنگاران گفت این تمرین با هدف کمک به آنان در دستیابی به اهداف فروش بوده است. این مقام گفت پس از جنجالی که این کلیپ برانگیخت، درباره آن تحقیق خواهد شد.

شهروندآنلاین: گفته می‌شود شرکت چینی که متهم شده کارمندان خود را مجبور به سیلی‌زدن مکرر به خود کرده، تحت بازجویی قرار گرفته است.

تصاویر پرمخاطب در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد گروهی از کارمندان روی زمین زانو زده‌اند و به ظاهر شعار می‌دهند و خود را مجازات می‌کنند.

کارفرمای آنها به خبرنگاران گفت که این کلیپ طی جلسه‌ای آموزشی با هدف کمک به کارکنان فروش برای ایجاد انعطاف‌پذیری ضبط شده است.

در صحبت با روزنامه‌ای محلی، این شرکت اصرار داشت که کارکنان «داوطلبانه» به خود سیلی زده‌اند.

گفته می‌شود این کلیپ 33 ثانیه‌ای اخیرا در شهر دونگوان در جنوب چین ضبط شده و روزنامه South Daily آن را در توییتر به اشتراک گذاشته است.

سال 2018، کارکنان آرایشگاهی مجبور شدند 100 بار به صورت خود سیلی بزنند و 10 کیلومتر بدوند، زیرا رئیس از عملکرد آنان راضی نبود. یک ماه قبل، کارمندان در شرکت خدماتی پس از دست نیافتن به اهداف شرکت، مجبور به خوردن حشرات شدند. سال 2019، کارگران شرکتی در شهر تنگژو در چین مجبور به خزیدن در خیابان شدند! با این حال، برخی از شرکت‌ها به عمد و برای اهداف تبلیغاتی به انتشار چنین فیلم‌هایی دست می‌زنند.

در این کلیپ حدود هشت مرد و زن که همگی سیاهپوش هستند به ردیف در مقابل مربی شخصی خود ایستاده‌اند.

یکی از آنها بارها و بارها به صورت خود سیلی می‌زند! دیگران دست‌های خود را به زمین یا مشت بر هوا می‌کوبند!

لحظه‌ای، مردی پس از اینکه به صورتش سیلی زده، تی‌شرت خود را از تن درمی‌آورد و چند بار آن را به‌شدت بر زمین می‌کوبد!

این شرکت که گفته می‌شود مبلمان و اثاثیه خانه می‌فروشد، تأکید کرد که کارکنان خود را مجبور به انجام این کار نکرده است.

از سخنگوی شرکت نقل شده است که آنها این کار را داوطلبانه انجام داده‌اند.

طبق گزارش South Daily، این آموزش و تمرین برای کمک به شرکت در ایجاد «ارتش آهنین» در بخش فروش در نظر گرفته شده است و به کارکنان اجازه می‌دهد در فروش محصولات خود بهترین عملکرد را داشته باشند.

اداره منابع انسانی دونگوان به این روزنامه گفت که از انتشار فیلم مطلع شده و در حال بررسی موضوع است.

طبق قانون کار چین، کارفرمایان مجاز به تحقیر و اهانت کردن و مجازات بدنی کارگران نیستند.

به‌علاوه، اگر خسارتی به کارگر وارد شود، کارفرما مسئول جبران آن است.

سال 2018، گزارش شد کارکنان آرایشگاهی مجبور شدند 100 بار به صورت خود سیلی بزنند و 10 کیلومتر بدوند، زیرا رئیس از عملکرد آنان راضی نبود.

گفته می‌شود یک ماه قبل، کارمندان در شرکت خدمات بهسازی منزل پس از دست نیافتن به اهداف شرکت خود با کمربند ضرب و شتم و مجبور به خوردن حشرات شدند.

با این حال، برخی از شرکت‌ها به عمد و برای اهداف تبلیغاتی به انتشار چنین فیلم‌هایی دست می‌زنند.

سال 2019، کارگران شرکتی در شهر تنگژو در چین مجبور به خزیدن در خیابان شدند! در آن زمان ادعا شد کارمندان نتوانسته‌اند به اهداف فروش برسند. ویدیوی منتشر شده از این اتفاق، باعث اعتراض شد، اما بعد معلوم شد دست‌پخت روابط‌ عمومی این شرکت بوده است. پلیس تنگژو گفت این شرکت برای جلب توجه این رویداد را طراحی کرده بود. شرکت از مردم به دلیل این شیرین‌کاری عذرخواهی کرد!

منبع: دیلی‌میل

برای خواندن مطلب اصلی اینجا کلیک کنید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.