باورنکردنی‌های لیگ یک فوتبال ایران

از فرود بالگرد در زمین تا عدم‌حضور یک تیم

دقایقی قبل از دیدار شهرداری آستارا و مس شهر بابک، مسئولان راه‌آهن کشور برای افتتاح خط ریلی شهر آستارا با ۲ فروند بالگرد به این شهر آمدند و در زمین اختصاصی باشگاه شهرداری آستارا فرود آمدند!

به گزارش خبرنگار شهروند آنلاین، وقتی در لیگ برتر فوتبال ایران اتفاقات عجیب‌وغریب زیادی را شاهد هستیم، دیگر از دسته‌های پایین‌تر چندان انتظاری نمی‌رود. با این حال رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال یک‌بار دیگر جنجالی شد و در فاصله چند ساعت دو اتفاق عجیب را به‌خود دید. مسابقات این دسته بعد از حدود یک ماه تعطیلی روز چهارشنبه از سر گرفته شد اما دو اتفاق عجیب‌وجالب در شهرهای ساوه و آستارا همه‌‌چیز را تحت‌تاثیر قرار داد.

درحالی‌که قرار بود خوشه‌طلایی ساوه از ساعت 14در ورزشگاه اختصاصی خودش برابر شمس‌آذر به میدان برود، در زمین حاضر نشد و گفته می‌شود اصلی‌ترین دلیل این قضیه، مشکلات مالی تیم ساوه‌ای است. تیم میهمان یعنی شمس‌آذر قزوین صدرنشین در ورزشگاه حضور یافته و با حاضر نشدن میزبانش مواجه شده است. نتیجه این بازی به‌احتمال زیاد با نتیجه ۳ بر صفر به سود شمس‌آذر اعلام خواهد شد.

پرویزی، مدیرعامل خوشه‌طلایی در این‌باره گفته است: «دلیل این قضیه مشکلات مالی نبوده اما نمی‌توانم بیشتر از این صحبت کنم و حرف بزنم!»

در دیگر اتفاق عجیب لیگ‌یک، دقایقی قبل از دیدار شهرداری آستارا و مس شهر بابک، تعدادی از مسئولان راه‌آهن کشور برای افتتاح خط ریلی شهر آستارا با ۲ فروند بالگرد به این شهر آمدند و در زمین اختصاصی باشگاه شهرداری آستارا فرود آمدند. این اتفاق سبب شد که بازی شهرداری آستارا و مس شهر بابک که قرار بود از ساعت ۱۴ آغاز شود، با ۴۰ دقیقه تاخیر برگزار شود!

این دو اتفاق عجیب مسابقات این هفته لیگ دسته اول را تحت‌الشعاع قرار داد. چنین مسائلی سطح کیفی مسابقات را هم پایین می‌آورد و خوشایند هیچ‌کس در جامعه فوتبال نیست.

//اتمام پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.