خدمت به مردم و رفاه مراجعه‌کنندگان به هلال‌احمر دغدغه اصلی جمعیت است

دبیرکل جمعیت هلال احمر در بازدید از مرکز توانبخشی؛

یعقوب سلیمانی در جریان بازدید از مرکز جامع توانبخشی جمعیت هلال احمر، توسعه این مرکز برای رفاه و خدمت رسانی بهتر به شهروندان را اولویت اصلی جمعیت دانست

 

به گزارش شهروند آنلاین؛یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال احمر در جریان بازدید از مرکز جامع توانبخشی توسعه این مرکز برای رفاه و خدمت رسانی بهتر به شهروندان را اولویت اصلی جمعیت دانست.

وی افزود: جلساتی در اسرع وقت تشکیل می‌شود تا مشکلات در حوزه توانبخشی برطرف شود و خدمات بی نقصی به مراجعه کنندگان ارائه شود. همین امروز نیز هلال احمر با استفاده از نیروی انسانی توانمند خدمات کم نظیری با کم ترین هزینه به مردم ارائه می دهد.
دبیرکل جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: مرکز جامع توانبخشی مراجعه کنندگانی از سراسر کشور دارد که با وجود این که مسیر زیادی را طی کرده بودند اما از عملکرد و خدمت رسانی هلال احمر رضایت کامل داشتند.
سلیمانی تصریح کرد: هلال احمر برای حل مشکل مردم از تمامی ظرفیت ها استفاده خواهد کرد و تلاش می‌شود تا در حوزه توانبخشی نیز مراجعین با رضایت هر چه بیشتر این مرکز را ترک کنند.
لازم به ذکر است دبیرکل جمعیت هلال احمر به همراه دکتر پیمان نامدار، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی، از بخش های مختلف مرکز جامع توانبخشی بازدید و از تلاش های کارکنان این مرکز قدردانی کرد.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.