عذرخواهی وزیر علوم به دلیل قطعی اینترنت

وزیر علوم با عذرخواهی از مردم به قطعی اینترنت گفت: قطعی اینترنت مصوبه شورای امنیت کشور بود که قانونا باید اجرا می‌شد و این قانون به علت رعایت عدالت آموزشی و پیشگیری از تخلفات تصویب شد.

به گزارش شهروند آنلاین؛وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز در سفر به قم در محل برگزاری نوبت نخست آزمون سراسری در دانشگاه قم حضور یافت و از نزدیک در جریان روند برگزاری کنکور قرار گرفت.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص شایعات مطرح شده مبنی بر لو رفتن سوالات کنکور گفت: خوشبختانه با تمهیدات درنظرگرفته شده این اتفاق نیفتاد و تنها در یک مورد نادر، چند صفحه از سوالات به بیرون از محل برگزاری ارسال شد که فردی که سوالات به آن  ارسال شده بود شناسایی شد و بازگشت آن به داخل محل برگزاری آزمون اتفاق نیفتاد.

دکتر زلفی گل، با بیان اینکه دو نوبتی شدن کنکور مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است افزود: دو نوبتی شدن آزمون سراسری، نقش بسزایی در کاهش استرس داوطلبان دارد.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت توجه به مهارت محور کردن آموزش‌ها در دانشگاه‌ها و نیاز محور کردن پذیرش رشته‌های مختلف گفت: تلاش می‌کنیم آموزش‌های مهارت محور را با استفاده از ظرفیت مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای گسترش دهیم.

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.