ماجرای ناپدید شدن پول آمریکایی‌ها در شبکه بانکی

شبکه تلویزیونی‌ ای.بی.سی آمریکا در گزارشی از ناپدید شدن پول آمریکایی‌ها از حساب‌های‌‌شان در یکی از معتبرترین بانک‌های این کشور خبر داد.

به گزارش شهروند آنلاین به نقل از شبکه تلویزیونی‌ ای.بی.سی آمریکا در گزارشی از ناپدید شدن پول آمریکایی‌ها از حساب‌های‌‌شان در یکی از معتبرترین بانک‌های این کشور خبر داد.

مجری این شبکه افزود: مسئولان بانک آو آمریکا و شرکت زِل (ZELLE) حالا یکدیگر را به علت بروز نقص فنی متهم می‌کنند که سبب شده است پول از حساب‌های مشتریان این بانک کم شود. مسئولان بانک آو آمریکا گفته‌اند این مشکل حل شده است. آنها می‌گویند علت این مشکل، نقص فنی در برنامه کاربردی شرکت زل بوده است. اما مسئولان شرکت زل معتقدند بانک فوق مقصر است و برنامه کاربردی آنها هیچ مشکلی نداشته است.

کریستوفوروس، خبرنگار‌ این شبکه گفت: آنها تقصیر‌ها را به گردن هم می‌اندازند. البته کسانی که در این میان آسیب دیده‌اند مشتریان این بانک هستند. امروز روز بسیار ترسناک و ناراحت‌کننده برای بسیاری از مشتریان بانک آو آمریکا بود. تصور کنید وارد حساب بانکی خود می‌شوید و می‌بینید پول از حساب شما رفته است. در برخی موارد حساب مشتریان را کاملاً خالی کرده بودند. این افراد وقتی متوجه شدند با عجله به بانک رفتند، اما هیچ پاسخی دریافت نکردند. در نتیجه، مساله را به شبکه‌های اجتماعی کشاندند و گفتند از مسئولان بانک توضیح خواسته‌اند، اما هیچکس به آنها پاسخگو نبوده است. برخی از افراد به صورت دسته‌جمعی به شعبه‌های این بانک رفتند. یکی از این افراد در حساب توئیتری خود نوشت: وقتی دیدم ۲۰۰۰ دلار از حسابم کم شده است، دیوانه شدم. آنها جواب تلفن‌های مرا ندادند. این وضع بسیار دیوانه کننده است. وقتی این مطلب در شبکه‌های اجتماعی مطرح شد، نشانه‌رفتن انگشت اتهام بین مسئولان بانک و مسئولان شرکت زل شروع شد.

او گفت مسئولان بانک می‌گویند تقصیر این مساله متوجه بستر پرداخت‌های اینترنتی شرکت زل است که پول مردم ناپدید شده است. اما مسئولان شرکت زل بلافاصله تقصیر را متوجه خود این بانک کردند و گفتند شبکه زل هیچ مشکلی ندارد. خبر خوب این است که مسئولان بانک آو آمریکا دیروز عصر اعلام کردند که همه پول‌ها به حساب مردم بازگشته است و اوضاع روبه راه شده است. اما به هرحال، این بانک دچار بحران اعتماد مشتریان شده است و بسیاری از مشتریان هنوز به این مساله فکر می‌کنند./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.