رفع فیلتر «کلاب هاوس»

وزیر ارتباطات گفت: تصمیم به فیلترینگ اینستاگرام و واتس‌اپ را نهاد‌های امنیتی گرفته‌اند، اما کلاب هاوس در روز‌های آینده رفع فیلتر می‌شود.

به گزارش شهروند آنلاین،عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه رونمایی از ناوگان موتوری برقی شرکت ملی پست از رفع فیلترینگ کلاب هاوس در روز‌های آینده خبر داد و گفت: من قبلاً اعلام کرده‌ام که کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، متولی فیلترینگ است که ۱۳عضو دارد که وزارت ارتباطات یکی از اعضای آن به شمار می‌رود اما تلاشمان بر این است که محدودیت‌هایی را که قابلیت برطرف شدن دارند برداریم و انشاءالله طی روزهای آینده خبر‌های خوبی در این زمینه منتشر خواهد شد.

او افزود: دو پلتفرم اینستاگرام و واتس‌اپ که با مصوبه نهاد‌های امنیتی مسدود شدند، فعلا مشمول این اتفاق نیستند اما سرویس‌ها و خدماتی هستند که از نظر وزارت ارتباطات قابلیت بازنگری دارند و اکنون مسیر بازنگری در انسداد آنها را دنبال می‌کنیم و در گام اول کلاب هاوس طی روز‌های آینده رفع فیلتر می‌شود.

زارع پور پیرامون قطع اینترنت در زمان برگزاری کنکور نیز تصریح کرد: این آخرین باری بود که اینترنت در هر سطحی، چه ثابت و چه سیار برای برگزاری کنکور قطع خواهد شد و بر اساس مصوبه شورای امنیت کشور برای کنکورهای بعدی باید سازمان سنجش به دنبال روشهای نوین و اصولی مقابله با تقلب برود.

به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، او افزود: تلاش کردیم قطعی اینترنت فقط در محدوده‌های برگزاری کنکور باشد اما در مناطق دورتر نیز به علت ماهیت ارتباطات بی‌سیم، قطعی داشتیم که از این جهت از هموطنان عزیزی که دچار مشکل شدند عذرخواهی می‌کنم./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.