اتفاق مشمئزکننده به دفتر وزیر رسید

بازتاب گسترده تعرض به نونهالان فوتبالیست

ماجرای تعرض به پانزده بازیکن در رده‌های پایه در خراسان رضوی به دفتر وزیر ورزش رسیده است.

به گزارش خبرنگار شهروند آنلاین؛ پس از اینکه خبری مبنی بر تعرض به 15 بازیکن رده‌های پایه در یک مدرسه فوتبال واقع در استان خراسان رضوی در رسانه‌ها انتشار پیدا کرد، این موضوع با واکنش‌های متعدد مسئولان مواجه شد. وزیر ورزش و جوانان در پی انتشار این خبر متاثرکننده، دستور پیگیری فوری آن را صادر کرد و علی‌اکبر هاشمی جواهری به عنوان، مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در این‌باره گفت: «پس از مطرح‌شدن خبر اولیه، دستور داده شد حراست اداره کل ورزش و جوانان به دقت تمامی ابعاد موضوع را مورد تحقیق و بررسی قرار دهد تا صحت و سقم و ابعاد آن مشخص شود. در مبارزه با فساد ذره‌ای کوتاه نمی‌آییم‌. در این موضوع با کسی مماشات نداریم و اگر تخلف محرز شود شک نداشته باشید که به شدیدترین شکل برخورد می‌کنیم.»

بعد از واکنش جواهری، محسن حیدری، دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی، نیز در برنامه تلویزیونی این استان نسبت به موضوع واکنش نشان داد اما واکنش او بیشتر شبیه رد و تکذیب این خبر بود. حیدری در این برنامه عنوان کرد: «این خبر چون اثبات‌نشده به دروغ منتشر شده ‌است و تا این لحظه ما شکایتی در این خصوص نداشته‌ایم. موضوع را اگر مطلع بودم در نطفه خفه می‌کردم.»

اما واکنش‌ها نسبت به این خبر به‌قدری زیاد بود که احسان اصولی به عنوان سخنگوی فدراسیون فوتبال و همچنین رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی گفت: «موضوع به صورت کامل و دقیق با احضار طرفین، اخذ توضیحات و به صورت دقیق در چارچوب قوانین، مقررات و آیین‌نامه‌های مرتبط پیگیری خواهد شد و نتایج آن به سمع و نظر مردم و رسانه‌ها می‌رسد. ساز و کار ارکان قضائی و کمیته اخلاق مشخص است و در این‌گونه موارد و مباحث ورود خواهیم کرد.» با توجه به واکنش‌های متفاوت مسئولان درباره انتشار این خبر،  باید دید که در روزهای آتی این موضوع به چه نتیجه‌ای خواهد رسید و در صورت حقیقت داشتن آن، واکنش ارکان قضائی و ورزشی کشور نسبت به این عمل مشمئزکننده چه خواهد بود.

//اتمام پیام

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.