آخرین خبر از وعده‌های گوشتی!

مدیر بهره‌برداری سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران گفت: با وجود قرار قبلی با مسئولان جهاد کشاورزی، تا امروز هیچ گوشت گرم وارداتی به میادین میوه و تره‌بار تهران عرضه نشده است.

به گزارش شهروند آنلاین، مقدسی افزود: از چند روز پیش ۱۹۶ مرکز این سازمان شامل ۲۲ میدان اصلی و ۱۷۴ بازار زیرمجموعه آماده دریافت و عرضه گوشت گرم وارداتی به مشتریان است، اما تا این لحظه گوشت وارداتی به میادین میوه و تره‌بار وارد نشده است.

او گفت: به دلیل متناسب نبودن قیمت عمده گوشت گرم با سطح عرضه و لزوم کنترل قیمت‌ها، گوشت گرم در میادین میوه و تره‌بار عرضه نمی‌شود و یخچال‌ها خالی است!

توزیع گوشت گرم وارداتی با نرخ مصوب؛ از وعده تا اقدام

مدیر بهره‌برداری سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران افزود: طبق صحبت‌های انجام شده با مسئولان وزارت جهاد کشاورزی قرار شد از صبح فردا دوشنبه عرضه گوشت گرم وارداتی در سطح میادین میوه و تره‌بار آغاز شود.

مقدسی گفت: از سه هفته قبل روزانه به طور متوسط ۲۰ تا ۵۰ تن گوشت یخ‌زده در میادین میوه و تره‌بار تهران عرضه می‌شود.

وعده‌هایی که عملی نشد

حدود دو هفته پیش آبنار مدیر کل بازرگانی داخلی وزارت جهادکشاورزی وعده داد از اواسط هفته گذشته گوشت گرم وارداتی به میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه شود که این امر محقق نشد.

آخرین وعده داده شده هم ابتدای این هفته بود، اما هنوز هیچ گوشتی در هیچ یک از سطوح عرضه موجود نیست!

بر اساس بررسی‌ها،آخرین قیمت گوشت گرم در میدان بهمن، شقه گوسفندی هر کیلوگرم ۲۹۵ هزار تومان عرضه می‌شود که ۳۰ هزار تومان نسبت به هفته گذشته افزایش داشته است.

با وجود تلاش همکاران ما، هیچ یک از مسئولان وزارت جهاد کشاورزی پاسخگوی سوالات نبودند./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.