چرا پرونده ترور فرماندهان پیروزی در عراق بسته شد؟

عضو ارشد ائتلاف الفتح عراق گفت: دولت پیشین عراق بنا به درخواست آمریکا به پرونده تحقیق درباره ترور فرماندهان پیروزی بی‌توجهی کرد.

به گزارش شهروند آنلاین به نقل از پایگاه اینترنتی المعلومه،سلام حسین از رهبران ائتلاف الفتح تاکید کرد: دولت الکاظمی پس از اجرای درخواست واشنگتن برای دور نگه‌داشتن آمریکا و عوامل دخیل در ترور فرماندهان پیروزی در نزدیکی فرودگاه بغداد از قصاص به سبب ارتکاب این جنایت، به بستن پرونده ترور فرماندهان پیروزی اقدام کرد.

سلام حسین به المعلومه گفت: پس از بی‌توجهی دولت سابق به نخست‌وزیری مصطفی الکاظمی به موضوع ترور فرماندهان پیروزی به دنبال اجرای درخواست دولت آمریکا برای پایان دادن به این پرونده، پرونده مذکور بار دیگر گشوده شد.

او افزود: دولت السودانی برای شناسایی همه عوامل این پرونده ترور که شرافت و دین خود را به واشنگتن و رژیم صهیونیستی فروختند، اقدام می‌کند و باید همزمان با این حرکت، مصوبه مجلس نمایندگان عراق مبنی بر اخراج کامل نیرو‌های خارجی از خاک عراق به اجرا درآید.

سلام حسین تصریح کرد: افشای اسامی همه کسانی که در اجرای جنایت آمریکا علیه فرماندهان پیروزی دست داشتند و همچنین معرفی آنها به دستگاه قضا برای مجازات عادلانه آنها به سبب این جنایت، الزامی است./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.