سیاوش به جرم خیانت اخراج شد!

آینده نامشخص یزدانی؛ آیا جدا می‌شود؟

اختلاف ساپینتو و سیاوش یزدانی علنی شده است و حالا باشگاه استقلال به این ماجرا ورود کرده است.

به گزارش شهروند آنلاین، ظهر یکشنبه انتشار خبر اخراج سیاوش یزدانی از استقلال سر و صدای زیادی در رسانه‌های ورزشی ایجاد کرد. باشگاه استقلال با تایید رسمی این خبر اعلام کرد سیاوش یزدانی با باشگاه استقلال قرارداد دارد و تا تعیین تکلیف وضعیت او، نمی‌تواند آبی‌پوشان پایتخت را همراهی کند.

استقلال با اطلاعیه کوتاه خود نشان داد که ظاهرا، در جنگ ساپینتو و یزدانی، جانب مربی خود را حفظ کرده است. اما ماجرا چیست؟ از قرار معلوم، با وجود اعلام ریکاردو ساپینتو به مدیران باشگاه مبنی بر اینکه در ادامه فصل نیازی به حضور سیاوش یزدانی در تیم ندارد، یزدانی در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شده، اما ساپینتو به او اجازه تعویض لباس و همراهی با سایر بازیکنان در تمرین را نداده است. برخی از شاهدان تمرین دیروز استقلال می‌گویند که ساپینتو خطاب به یزدانی گفته است: «تو خائن هستی و جایی در تیم من نداری»!

همین موضوع سبب شده تا شایعات زیادی درباره جدایی یزدانی مطرح شود، اما بر اساس شنیده‌ها، او قصد ترک استقلال را ندارد و با توجه به تمدید قرارداداش تا پایان فصل بیست‌وسوم، می‌خواهد فعلا در این تیم بماند.

از سوی دیگر، موضع باشگاه استقلال درباره اختلاف سرمربی و بازیکن این تیم تأمل‌برانگیز است. با وجودی که فقط 3 روز تا پایان فصل نقل و انتقالات زمستانی در لیگ ایران مانده، مدیران این باشگاه تاکید کرده‌اند که یزدانی نمی‌تواند به باشگاه دیگری برود! به نظر می‌رسد ماجرای سیاوش یزدانی و استقلال فعلا ادامه‌دار باشد. این بازیکن که در گذشته یک‌بار دیگر هم با نظر ساپینتو از تیم کنار گذاشته شده بود، حالا سرنوشتی نامعلوم پیدا کرده و باید دید در ادامه چه وضعیتی پیش خواهد آمد.

//اتمام پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.