افشای بده‌بستان بوریس جانسون با رئیس بی‌بی‌‌سی

کیوسک؛ نگاهی به صفحه یک روزنامه‌های جهان یکشنبه 22 ژانویه 2023

ساندی تایمز گزارش می‌دهد که ریچارد شارپ، رئیس بی‌بی‌سی، با ضمانتنامه‌ای تا سقف 800 هزار پوند به بوریس جانسون کمک کرده است؛ درست چند هفته قبل از اینکه نخست‌وزیر سابق، او را برای این سمت پیشنهاد کند.

تایمز

ساندی تایمز گزارش می‌دهد که ریچارد شارپ، رئیس بی‌بی‌سی، با ضمانتنامه‌ای تا سقف 800 هزار پوند به بوریس جانسون کمک کرده است؛ درست چند هفته قبل از اینکه نخست‌وزیر سابق، او را برای این سمت پیشنهاد کند. این در حالی است که هر دوی آنها هرگونه تخلف یا تضاد منافع را انکار می‌کنند. در کنار این گزارش، این روزنامه روایتی از جنگ در سنگرهای اوکراین دارد که توسط  لوئیز کالاگان، گزارشگر گرفته شده است؛ جایی که روایتگر مقایسه‌ای از فضای این جنگ با جنگ جهانی اول دارد.

تلگراف

ساندی تلگراف در روز یکشنبه در مورد تاجگذاری پادشاه چارلز نوشته و جزئیات بیشتری در مورد این رویداد در ماه می منتشر شده است. روزنامه‌ها می‌گویند که جانشین ملکه انگلیس قرار است مسأله پناهندگان و شبکه بحران‌زده ملی بهداشت و درمان انگلیس را در بطن تاجگذاری مطرح کند تا به اصطلاح منعکس‌کننده بریتانیای مدرن و چندفرهنگی باشد.

اکسپرس

ساندی اکسپرس هم به پادشاه بریتانیا و موضوع تاجگذاری‌اش که ماه‌ها بعد قرار است اجرا شود پرداخته و نوشته او امیدوار است وضعیت کشور را پس از همه‌گیری کووید و بحران هزینه زندگی بهبود بخشد. گفته می‌شود که چارلز به این رویداد سه روزه به عنوان فرصتی برای ترغیب مردم بریتانیا به «درگیر شدن و جشن گرفتن به روش خود» نگاه می‌کند. در ادامه این گزارش به هری، پسر چارلز اشاره می‌شود که هنوز مشخص نیست که آیا او در این مراسم شرکت خواهد کرد یا خیر.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.