تغییراستانداردها برای تصمیم‌گیری کمیته اضطرار آلودگی هوا

وزیر کشور گفت: با کمک سازمان محیط زیست پیشنهاد جدیدی را به دولت ارائه کردیم تا این استانداردها را کمی تغییردهیم که لازم نباشد در این شرایط مدارس تعطیل شوند.

به گزارش شهروند آنلاین،احمد وحیدی روز دوشنبه در حاشیه نشست با استانداران سراسر کشور با اشاره به محورها و موضوعات مورد بحث در این جلسه، گفت: یکی از موضوعات مولدسازی دارایی‌ها بود که با حضور وزیر اقتصاد و دارایی مورد بحث قرار گرفت.

وزیر کشور ادامه داد: بحث مولدسازی دارایی‌ها، کار مهمی است که در دولت شروع شده و چارچوب‌های مقرراتی آن فراهم و مصوبات لازم اخذ شده است. این موضوع ظریف و دقیقی است که هم باید با سرعت و هم با دقت انجام شود.

او با بیان اینکه بحث دیگر در مورد نیروی انسانی و سازمان امور استخدامی بود، اظهار داشت: نظام اداری ما بسیار مهم است؛ نکاتی مدنظر رئیس سازمان و معاون محترم رئیس‌جمهوری بود و نکاتی هم استانداران داشتند که در دستور کار قرار می‌گیرد.

وحیدی موضوع سوم این نشست را اشتغال عنوان کرد و افزود: آماری از ایجاد اشتغال در استان‌ها در حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه شد. هم وزارت کار و هم استانداران برای تقویت اشتغال اعلام آمادگی کردند. بر اساس آمارها در سامانه کار و رفاه اجتماعی، آمار خوبی از اشتغال را طی این یک سال وجود دارد.

وزیر کشور همچنین در پاسخ به سوالی درمورد آخرین تصمیمات درخصوص رفع آلودگی هوا گفت: تعطیلی مدارس بخاطر رفع آلودگی نبود؛ بلکه بخاطر سلامتی فرزندان ما است.

او با اشاره به مصوبه‌ای درمورد تعطیلی مدارس در هنگام آلودگی هوا گفت: گروه‌های اضطراری استان‌ها براساس همین مصوبه ناچارند تصمیم بگیرند. این موضوع موجب شد تا با کمک سازمان محیط زیست پیشنهاد جدیدی را به دولت ارائه کنیم تا استانداردها را کمی تغییر دهیم که لازم نباشد در این شرایط مدارس تعطیل شوند./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.