تماشای ال‌کلاسیکوی ایران در جام حذفی!

سپاهان به پرسپولیس خورد، نکونام به قلعه‌نویی

ظهر امروز قرعه کشی مرحله یک هشتم جام حذفی انجام شد

به گزارش سهروند آنلاین، ظهر دوشنبه در شرایطی قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی برگزار شد که به دلیل اینکه سرخابی‌ها در مرحله قبل موفق به شکست حریفان خود شده بودند، احتمال برخورد این دو تیم با یکدیگر در این مرحله وجود داشت.

این قرعه‌کشی با حضور نمایندگان 16 تیم در سالن روابط عمومی سازمان لیگ آغاز و در همان ابتدا مشخص شد که استقلال و ملوان با یکدیگر تقابل خواهند داشت. بلافاصله بعد از مشخص شدن قرعه استقلال، نام پرسپولیس و سپاهان از گوی خارج شد تا بدین ترتیب، در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی شاهد تماشای ال‌کلاسیکوی ایران باشیم. این در حالی است که پرسپولیس و سپاهان آخرین‌بار در جام حذفی 98-99 در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف یکدیگر رفتند که تلاش شاگردان برانکو ایوانکوویچ و امیر قلعه‌نویی در نهایت با پیروزی سرخپوشان خاتمه یافت، اما در حال حاضر نه برانکو در ایران است، نه هدایت طلایی‌پوشان به عهده امیر قلعه‌نویی است و دو تیم اول و دوم جدول لیگ برتر، باید تحت هدایت یحیی گل‌محمدی و ژوزه مورایس به مصاف یکدیگر بروند. در دیگر دیدار حساس این مرحله، گل‌گهر سیرجان که اکنون با 29 امتیاز در رتبه سوم لیگ برتر قرار دارد باید به مصاف فولاد برود و در این دیدار هم تماشای تقابل امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام جذابیت‌های خاص خودش را دارد.

بر اساس تقویم سازمان لیگ، به‌جز مسابقه فولاد و گل‌گهر که به دلیل حضور فولادی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا با تعویق مواجه خواهد شد، هر هفت مسابقه دیگر طی روزهای اول، دوم و سوم اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

برنامه مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی‌: استقلال – ملوان؛ سپاهان – پرسپولیس؛ آلومینیوم اراک – نساجی مازندران؛ استقلال ملاثانی – مس کرمان؛ گل‌گهر سیرجان – فولاد خوزستان؛  نود ارومیه – پیکان؛    دریای کاسپین بابل – پارس جنوبی جم و  هوادار – مس رفسنجان

//اتمام پیام

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.