بهترین گلزن تاریخ، مامور بقای قعرنشین لیگ

رضا عنایتی سرمربی نفت مسجدسلیمان شد

با تصمیم مدیران باشگاه نفت مسجد سلیمان، رضا عنایتی جایگزین ابراهیم اشکش شد.

به گزارش شهروند آنلاین، رضا عنایتی، مهاجم سال‌های نه‌چندان دور استقلال، جایگزین ابراهیم اَشکش در تیم نفت مسجدسلیمان شد تا با نظر مدیران این باشگاه به خارج کردن این تیم از شرایط بحرانی کمک کند. این درحالی است که کمتر از یک ماه پیش ابراهیم اشکش جایگزین رضا مهاجری در این تیم شده بود و پس از متحمل شدن چهار شکست در پنج مسابقه، حالا او هم باید جای خود را به عنایتی بدهد.

عنایتی که در ابتدای فصل زمزمه‌هایی درباره حضورش روی نیمکت استقلال به گوش می‌رسید، حالا باید هدایت تیم قعر جدولی نفت مسجدسلیمان را به عهده بگیرد و نشان دهد که آیا در حرفه مربیگری هم مانند دوران بازی‌اش می‌تواند درخشان باشد یا خیر. عنایتی که پیش از این مربیگری را در سطح حرفه‌ای با هوادار شروع کرد و موفق شد با این تیم از لیگ یک به لیگ برتر صعود کند، حالا برای خارج کردن نفتی‌ها از قعر جدول، با چالش سختی مواجه خواهد بود.

اگرچه به‌طور کلی لیگ ایران در تمام فصول، به‌ویژه لیگ بیست‌ودوم، با مشکل گلزنی روبه‌رو بوده است، اما نفتی‌ها در طول فصل جاری و پس از گذشت 16 هفته، فقط موفق به زدن 12 گل شده‌اند که میانگین 0.75 در هر مسابقه را برای آنها نمایش می‌دهد و آمار ضعیفی از نظر میزان گلزنی است، اما ضعف اصلی این تیم در میزان گل‌های خورده است. آنها در طول فصل جاری 37 بار دروازه‌شان باز شده است که این آمار، میانگین 2.3 گل خورده در هر مسابقه را نشان می‌دهد. باید دید که غلامرضا عنایتی به عنوان مهاجم گلزن و قهار سابق لیگ که با به ثمر رساندن 147 گل، رکورددار گلزنی در لیگ ایران است، موفق به حل مشکلات نفتی‌ها خواهد شد یا خیر.

//اتمام پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.