همه شواهد علیه تعرض آقای ستاره

اظهارات دنی آلوز، پلیس را قانع نکرد

بررسی همه ابعاد در خصوص جنجال ستاره سابق بارسلونا در یک پرونده قضایی!

به گزارش شهروند آنلاین، حدود سه هفته گذشته، دختری 23ساله با مراجعه به مرکز پلیس ادعا کرد که دنی آلوز، بازیکن سابق بارسلونا، به او تعرض کرده است. این اتهام باعث شد پلیس شهر بارسلونا با احضار مدافع سابق آبی و اناری‌ها در این‌باره از او توضیح بخواهد، اما صحبت‌های ضد و نقیض آلوز برای ماموران پلیس قانع‌کننده نبود و در نهایت تا زمان اعلام رأی نهایی، این ستاره بدون قرار وثیقه بازداشت شد تا از کشور خارج نشود.

آلوز ابتدا مدعی شد آن دختر را هرگز ندیده است، اما با تحقیقات بیشتر پلیس، او ادعا کرد که دختر را دیده است، اما اتفاق خاصی میان آن دو رخ نداده است. در ادامه دنی آلوز گفت که آن دختر به من تعرض کرده و از سمت من اتفاقی نیفتاده است که با بررسی دوربین‌های مدار بسته ثابت شد در زمان و مکانی که آلوز گفته بود، هرگز چنین اتفاقی رخ نداده است.

در نهایت اظهارات ضد و نقیض آلوز باعث شد عموم مردم و رسانه‌ها تقریبا مطمئن شوند که این بازیکن شاخص جهان فوتبال، به این دختر تعرض کرده، اما همچنان هیچ چیز به‌طور قطعی اعلام نشده است و تحقیقات پلیس همچنان ادامه دارد. نکته جالب درباره این پرونده، حمایت تمام‌قد خانواده آلوز ازجمله همسر سابق و فعلی او از مدافع سابق بارسلوناست. همسر سابق او که مدت 10 سال با آلوز زندگی کرده بود، در برنامه‌ای تلویزیونی ضمن حمایت همه‌جانبه از او، گفت امکان ندارد دنی چنین جنایتی را رقم بزند. همسر فعلی او نیز با انتشار استوری و پست‌های متعدد گفته است که این پرونده حقیقت ندارد و در کنار همسرش خواهد ماند.

//اتمام پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.