کمک 146 میلیاردی هلال احمر فارس به نیازمندان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: طی 9 ماه گذشته 146 میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی به نیازمندان فارس توسط هلال احمر این استان صورت گرفته است.

به گزارش شهروند آنلاین؛ مدیر عامل این جمعیت با ارائه گزارش اقدامات امور داوطلبان جمعیت هلال احمر فارس طی 9 ماه گذشته گفت: ارزش ریالی کمک‌های نقدی و غیر نقدی امور داوطلبان جمعیت هلال احمر فارس در این ایام 146 میلیارد ریال بوده است.

حسین درویشی، با اشاره به تعداد بهره‌وران این اقدامات افزود: به 64 هزار و 837 نفر خدمات ارائه شده است و طرح‌های اجرا شده شامل اجرای 54 کاروان سلامت به مناطق محروم، توزیع چهار هزار و 927 بسته غذایی، بهداشتی و لوازم‌التحریر،اجرای 85 پروژه داوطلبی محرومیت‌زدایی بوده است.

او از اجرای طرح «اهدای خون» توسط  امور داوطلبان جمعیت هلال احمر فارس خبر داد و اظهار کرد: در اجرای این طرح پنج هزار و 806 واحد خون اهدا شده است.  514 دوره آموزشی برای هفت هزار و 195 نفر در قالب آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه  هم طی این 9 ماه برگزار کرده‌ایم.

او با اشاره به اجرای طرح «نذر آب» هم گفت: با اجرای این طرح، آبرسانی سالم و قابل شرب به صورت پایدار به روستای «ایل سالار» فراشبند به ارزش تقریبی 13 میلیارد تومان به انجام رسید.

درویشی با تاکید بر اجرای سایر طرح‌ها عنوان کرد: طرح‌های ارمغان مهر، بانک امانات تجهیزات پزشکی، یلدانه، پویش هلال، برنامه نیابت، حامیان سلامت و حامیان کرامت از سایر اقدامات امور داوطلبان جمعیت هلال احمر فارس طی 9 ماه گذشته بوده است./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.