آخر هفته فوتبالی با استرس صدر و قعر

هفته هفدهم لیگ برتر پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود

با توجه به برنامه‌ریزی صورت‌گرفته شاهد بازی‌های جذابی هستیم و به نظر می‌رسد آخر هفته فوتبالی خوبی رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر طی دو روز پنجشنبه و جمعه در شهرهای مختلف برگزار می‌شود. با توجه به برنامه‌ریزی صورت‌گرفته شاهد بازی‌های جذابی هستیم و به نظر می‌رسد آخر هفته فوتبالی خوبی رقم بخورد. در ادامه به بازی‌های این هفته پرداخته‌ایم.

استقلال- ملوان؛ ساپینتو به دنبال خروج از بحران

آبی‌پوشان با دو شکست متوالی در لیگ برتر به رده چهارم جدول سقوط کردند تا ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال، روی لبه تیغ قرار بگیرد. هواداران از نتایج و شیوه بازی استقلال رضایت ندارند، اما مدیریت باشگاه از سرمربی تیم حمایت کرده است. حریف آبی‌ها تیم قدیمی و ریشه‌دار ملوان است که با دو برد پیاپی خود را در جدول لیگ بالا کشیده، از قعر جدول جدا شده و به رده یازدهم رسیده است. ساپینتو اولین برد خود را در انزلی  به دست آورد و حالا به دنبال تکرار این اتفاق و خروج از بحران است. ملوان اما اکنون تیم دیگری است که 7 هفته شکست نخورده و آخرین باخت این تیم مقابل پرسپولیس ثبت شده است و نمی‌خواهد باز مقابل قطب آبی فوتبال هم بازنده شود. استقلال اگر نمی‌خواهد میدان رقابت با دیگر مدعیان قهرمانی را ترک کند باید در این مسابقه پیروز شود. با توجه به حضور 30 هزار نفری تماشاگران، استقلال در این بازی زورش بیش از گذشته خواهد بود.

نساجی- سپاهان؛ مورایس کم نمی‌آورد

نساجی مازندران با حضور هوادارانش تیمی قدرتمندتر و خطرناک‌تر خواهد بود. البته در آن‌سوی میدان، سپاهان قرار دارد. تیمی قدرتمند و پرمهره که راحت امتیاز از دست نمی‌دهد و هوادارانش حتی از قرار گرفتن روی پله دوم جدول و پشت سر پرسپولیس هم ناراحتند! به این ترتیب می‌توان انتظار یک مسابقه هجومی، جذاب و تماشاگرپسند را از هر دو تیم داشت. مسابقه‌ای که بازیکنان و مربیان فقط تمرکزشان روی فوتبال است، نه حواشی و جنجال‌های بیهوده.

فولاد- پرسپولیس؛ نبرد غیر قابل‌ پیش‌بینی قرمزها

حساس‌ترین بازی روز جمعه لیگ برتر میان قرمزها برگزار می‌شود. فولاد که در نیم‌فصل تغییرات زیادی داشته در اهواز از پرسپولیس پذیرایی خواهد کرد. شاگردان جواد نکونام چند هفته‌ای است به شرایط بد خود نه گفته‌اند و از طرفی پرسپولیس با اقتدار صدر جدول را در اختیار گرفته است. بی‌شک یحیی گل‌محمدی باز هم برای برد، تیمش را به زمین می‌فرستد، اما سرخ‌ها برای حفظ اختلاف 5 امتیازی با تیم دوم جدول کار سختی خواهند داشت. فولاد در زمین خودش به راحتی به هیچ ‌تیمی امتیاز نمی‌دهد و به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود شاهد بازی جذاب و مهیجی باشیم.

برنامه هفته هفدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

پنجشنبه، 6 بهمن: استقلال- ملوان (ساعت 15)/ نساجی- سپاهان (ساعت 17)

جمعه، 7 بهمن: آلومینیوم- نفت آبادان (ساعت 14)/ ذوب‌آهن- تراکتور (ساعت 14)/ پیکان- مس کرمان (ساعت 14) / گل‌گهر- مس رفسنجان (ساعت 15) / نفت مسجدسلیمان- هوادار (ساعت 16)/ فولاد- پرسپولیس (ساعت 17:15)

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.