سارقان تیرانداز معروف به کاهدان زدند!

نصرت‌آبادی: نمی‌توانند این تجهیزات را بفروشند

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، فروش تیر و کمان و تجهیزات این ورزش کار ساده‌ای نیست. با توجه به اینکه این تجهیزات حتما باید با فاکتور خرید و فروش شود، انتقال آن مشکل است. چند سال قبل یکی از کارگران فضای سبز فدراسیون تیراندازی با کمان، با سرقت سه تیر و کمان گران‌قیمت سفر ملی‌پوشان به مسابقات جهانی کلمبیا را لغو کرد. این سارق وقتی برای فروش تجهیزات به یکی از کسبه خیابان منوچهری تهران مراجعه کرد، فروشنده با اطلاعات پلیس و به دلیل نداشتن فاکتور، از خرید تجهیزات خودداری کرد. کارآگاهان پلیس آگاهی نیز با اطلاعات به دست آمده از تصاویر دوربین‌های مداربسته، سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

حالا اتفاق مشابهی برای علی نصرت‌آبادی، مربی مطرح قزوینی تیر و کمان، رخ داده است. سارقان در شهر قزوین با شکستن قفل صندوق خودروی شخصی این مربی، تجهیزات حرفه‌ای این ورزشکار و مربی باسابقه را به سرقت بردند.

نصرت‌آبادی در این‌باره گفت: «مراتب سرقت را به پلیس اطلاع دادم. در بازرسی، نخست ماموران آگاهی اعلام کردند احتمالا سارقان دزد قطعات خودرو بوده‌اند که پس از ناکامی، صندوق عقب را باز و وسایل حرفه‌ای تیر و کمان را سرقت کرده‌اند. تجهیزات حرفه‌ای تیر و کمان به اندازه دست و شرایط فیزیکی کماندار ساخته می‌شود و بدون شک نمی‌تواند بار مالی برای سارقان داشته باشد.»

او افزود: «دوربین مدار بسته مجتمع مسکونی لحظه سرقت و چهره سارقان را ضبط کرده است. قطعا محل خرید و فروش وسایل سرقتی به شکلی نیست که سارقان بتوانند تجهیزات حرفه‌ای تیر و کمان را بفروشند. البته بار مالی هم برای سارقان نخواهد داشت.»

حالا با توجه به این شواهد، به نظر می‌رسد مثل ماجرای چند سال قبل، اگر سارقان برای فروش اقلام اقدام کنند، شناسایی شوند. خصوصا حالا که تصویر سارقان ثبت شده است و دستگیری آنها کار راحت‌تری به نظر می‌رسد.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.