این پنجشنبه بمب می‌ترکد!

مهلت نقل و انتقالات زمستانی به پایان می‌رسد

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، فصل نقل و انتقالات همیشه جذابیت‌های خاص خود را دارد. در نیم‌فصل که اکثر بازیکنان با تیم‌های مختلف قرارداد دارند و به راحتی آزاد نمی‌شوند، این جذابیت بیشتر هم به چشم می‌آید. در ایران هم طبق اعلام قبلی، روز 6 بهمن ماه پایان نقل و انتقالات زمستانی محسوب می‌شود.

نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتری ایران در روزهای گذشته انجام شده، اما به غیر از یکی، دو مورد جذاب، سایر نقل و انتقالات چندان به چشم نیامد. با این حال، انتظار می‌رود در روز پایانی نقل و انتقالات زمستانی با عقد قرارداد برخی ستاره‌ها با تیم‌های مختلف مواجه شویم که باعث جذاب‌تر شدن این پنجشنبه می‌شود.

در حال حاضر جدایی ستاره‌هایی نظیر سیاوش یزدانی (استقلال)، رشید مظاهری (سپاهان)، گادوین منشا (مس رفسنجان)، وریا غفوری (فولاد)، سیامک نعمتی (پرسپولیس)، آیاندا پاتوسی (فولاد)، محمد نژادمهدی (سپاهان)، عزیزبک آمانوف (استقلال) و چند نفر دیگر تقریبا از تیم‌های خود قطعی شده است.

از این رو، این ستاره‌های فوتبال طرفداران و مشتریان متعددی در لیگ برتر دارند که طی ساعات گذشته مذاکرات با آنها را جدی‌تر جلو برده‌اند. حالا بازیکنان مطرح‌شده برای انتخاب تیم جدید خود تا پایان ساعت 12 شب پنجشنبه فرصت دارند. مذاکرات در ساعات پایانی نقل و انتقالات بسیار حساس‌تر پیش می‌رود و به نظر می‌رسد در روز پایانی شاهد انتقال‌های پرسر و صدایی نیز باشیم. باید دید پنجشنبه‌شب کدام تیم می‌تواند بمب نقل و انتقالات را بترکاند.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.