روحیه همکاری داوطلبانه در جمعیت هلال احمر باید در راس امور قرار گیرد

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر:

یعقوب سلیمانی در جلسه شورای اداری جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی بر ضرورت ایجاد روحیه همکاری داوطلبانه در جمعیت تاکید کرد

به گزارش شهروند آنلاین؛عصر دیروز ۵ بهمن ۱۴۰۱، جلسه شورای اداری جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با حضور دبیرکل جمعیت، شورای معاونین و رؤسای شعب به صورت آنلاین برگزار شد.

در این جلسه سرپرست هلال احمر آذربایجان غربی ضمن قدردانی از حضور دبیرکل جمعیت در مناطق زلزله زده، گزارش کاملی درخصوص روند امدادرسانی به زلزله‌زدگان در شهرستان خوی ارائه کرد.

در ادامه دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با قدردانی از فعالیت جهادی کارکنان، داوطلبان، جوانان و امدادگران در زلزله اخیر بیان کرد: ما باید تا پایان سال شاهد تحول عظیمی در حوزه تجهیزات امدادی و نیروی انسانی باشیم تا با توجه به امر خطیر امدادرسانی، مجموعه هلال احمر همیشه پویا بماند.

دکتر سلیمانی در ادامه تاکید کرد: امروز زبان مردم آسیب دیده تقدیر و قدردانی از نیروهای خدوم هلال احمر بوده و این مهم با تلاش نیروهای داوطلب امکان یافته است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای تکمیل موضوعات رفاهی داوطلبان گفت: در بحث جذب داوطلب در جمعیت هلال احمر مشوق هایی مانند کسر خدمت سربازی و بکارگیری نیروهای امریه در حال تصویب است.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در پایان تاکید کرد: به دنبال این هستیم تا برای شناساندن توانمندی‌های جمعیت هلال‌احمر برای جذب نخبگان، نمایشگاه‌هایی را طراحی و اجرا کنیم.

شایان ذکر است که رؤسای شعب و معاونین جمعیت هلال احمر مشکلات موجود در حوزه‌های تخصصی خود را با دبیرکل مطرح کرده و راهکاری موجود جهت رفع نقایص و مشکلات نیز از زبان دبیرکل بیان شد.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.