یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین و شهادت ۹ فلسطینی

در یورش سربازان ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری و شهر قدس از جمله اردوگاه جنین، نه فلسطینی از جمله یک خانم مسن به شهادت رسیده و تعداد دیگری نیز زخمی و بازداشت شدند

به گزارش شهروند آنلاین؛مدیر بیمارستان جنین امروز (پنجشنبه) در گفتگو با شبکه خبری الجزیره از افزایش تعداد شهدای فلسطینی در اثر تیراندازی سربازان اسرائیلی در اردوگاه جنین به نه تن خبر داد.

او به الجزیره گفت: شرایط در اردوگاه بسیار وخیم است و اگر وضعیت به همین شکل ادامه یابد، یک فاجعه رقم خواهد خورد.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد، در نتیجه حملات دشمن اسرائیلی از صبح امروز تا این لحظه نه فلسطینی به شهادت رسیدند که از جمله شهدای امروز یک خانم مسن است.

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه و بامداد امروز (پنجشنبه) یورش‌ها و بازرسی‌هایی را در مناطق مختلف استان‌های جنین، بیت لحم، رام‌الله و قدس آغاز کرد که با درگیری‌ها با فلسطینی‌ها و بازداشت تعدادی از آنها همراه بود.

به گزارش خبرگزاری “وفا” فلسطین، سربازان اسرائیلی در یورش خود به شهر و اردوگاه جنین به بالای بام خانه‌ها رفته و از آنجا به سمت جوانان فلسطینی تیراندازی کرده و گاز اشک‌آور پرتاب کردند که در نتیجه آن چند فلسطینی زخمی و شهید شدند.

همچنین سربازان اسرائیلی برق اردوگاه جنین را قطع کرده و مانع از ورود خودروهای آمبولانس و نیروهای امدادی شدند.

گردان‌های “سرایا القدس”، شاخه نظامی جنبش جهاداسلامی فلسطین نیز اعلام کرد که گردان جنین از ساعات اولیه صبح امروز وارد درگیری‌های شدیدی با سربازان اسرائیلی شده که به اردوگاه جنین یورش آوردند.

برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز امروز اعلام کردند، در پی عملیات مستمر در جنین، نیروهای ارتش این رژیم در مرزهای نوار غزه به حالت آماده‌باش درآمدند./ ایسنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.