خبر خوش سرپرست سازمان امدادونجات

سرپرست سازمان امدادونجات از تحت پوشش بیمه قرار گرفتن ایثارگران تا پایان سال خبر داد

به گزارش شهروند آنلاین؛ محمودی در حاشیه بازدید از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای زین‌الدین شهرستان مهریز به همراه معاون عملیات سازمان امداد و نجات، گفت: مردم یزد به مهربانی، دوستی و صمیمیت معروف بوده‌اند، اقدامات مهمی در هلال احمر یزد صورت گرفته که نیازمند پشتیبانی و تقویت است.
سرپرست سازمان امدادونجات ادامه داد: با توجه به گسترگی استان و جاده‌های پهناوری این استان و حجم بالای ترددات نیازمند پشتیبانی و آمایش جدید در تعداد پایگاها و امکانات است؛ لذا پیگیری‌های زیادی از سوی دکتر کولیوند انجام شده و در این مدت نیز زحمات زیادی انجام شده است.
محمودی افزود: امیدواریم برای سال 1402 تحول اساسی و چشمگیری در استان یزد صورت بگیرد تا جمعیت هلال‌احمر این استان، بتواند پاسخگوی محبت‌های مردم نسبت به انقلاب باشد.
وی عنوان کرد: با این خدمات، مسافرینی که از اینجا حرکت می‌کنند با اطمینان خاطر در حرکت اند و می دانند پشتوانه‌های خوبی به لحاظ خدمات جاده ای دارند، امید است حادثه‌ای رخ ندهد هرچند اگر حادثه ای اتفاق بیفتد به موقع بتوانیم در صحنه باشیم.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور عنوان کرد: افراد با تحصیلات بالا و در سطح دکترا در  پایگاه‌های هلال احمر استان یزد  تلاش و خدمت می‌کنند که بسیار سنت خوب و حسنه‌ای است.
وی در مورد تعیین تکلیف نیروهای ایثار گفت: کار شرکت هلال در یکی دو هفته از نظر اداری و استخدامی تمام می‌شود و این عزیزان به صورت شرکتی مانند کارمندان ثابت تحت پوشش قرار می‌گیرند.
محمودی اضافه کرد: این تلاش از اوایل سال به طور جدی صورت گرفته و دولت مساعدت های خوبی داشته است، دکتر کولیوند با توجه به شناخت کامل از مشکلات حق و حقوق و مسکن را برای جمعیت هلال احمر پیگیری می‌کنند.
وی ادامه داد: امید است همان طور که تغییراتی در چند ماه گذشته انجام شد برای ابتدای سال آینده این تحولات را تجربه کنند و همان طوری که امکانات خوبی اجرا شده است و منابع تخصیص یافته و اعضای هلال احمر به نوبت در قالب قرادادهای شرکتی به فعالیت می‌پردازند و پس از سالها وضعیت این عزیزان ساماندهی می‌شوند.
در ادامه مسائل و مشکلات پایگاه‌های امداد نجات هلال احمر شهرستان از جمله تجهیزات و خرید خودرو ست نجات و  آمبولانس توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و رییس جمعیت هلال احمر شهرستان مطرح و تصمیمات لازم صورت گرفت.
همچنین در ادامه، امدادگران این پایگاه در گفتگویی صمیمانه با مسئولین، مطالبات خود را بیان کردند.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.