توضیح کنعانی درباره حمله به سفارت جمهوری آذربایجان

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با محکوم کردن اقدام مسلحانه صبح امروز در ورودی سفارت جمهوری آذربایجان در تهران، گفت: بررسی‌های ابتدایی دستگاه‌های مسئول نشان‌دهنده انگیزه شخصی ضارب در ورای این اتفاق است .

به گزارش شهروند آنلاین، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پی اقدام مسلحانه انجام شده در ورودی سفارت جمهوری آذربایجان در تهران که متاسفانه به کشته شدن یک نفر منجر شد را شدیدا محکوم کرد.

کنعانی ضمن تسلیت و ابراز همدردی عمیق با خانواده این عضو سفارت و نیز دولت و ملت آذربایجان، اظهار داشت: نیرو‌های انتظامی و امنیتی بلافاصله وارد عمل شده و فرد ضارب را دستگیر کردند که هم‌اکنون تحت بازجویی قرار دارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در ادامه افزود: با دستور ویژه مقامات سیاسی و امنیتی کشور، موضوع با اولویت و حساسیت بالا در حال بررسی است تا ابعاد این اقدام و انگیزه ضارب مشخص شود.

کنعانی افزود، نتیجه بررسی‌های اولیه مقامات و دستگاه‌های ذیربط، حاکی از انگیزه‌های شخصی در ورای این اقدام است، فلذا با توجه به ورود فوری دستگاه‌ها و نهاد‌های ذیربط انتظامی، امنیتی و قضائی، توصیه می‌شود رسانه‌ها از انتشار اخبار غیرموثق و گمانه زنی‌ها در این رابطه اجتناب کنند.

کنعانی تصریح کرد، اطلاعات دقیقتر در این خصوص با تکمیل روند بررسی‌ها منتشر خواهد شد./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.