جزئیات حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: یک مرد میانسال صبح امروز به همراه دو فرزند خود وارد سفارت جمهوری آذربایجان شده و با سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرده است که طی آن یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.

به گزارش شهروند آنلاین، سردار حسین رحیمی گفت: ساعت ۸:۲۵ صبح امروز در حالی که یکی از اعضای سفارت آذربایجان در مقابل درب ورودی سفارت در حال پارک خودروی خود بوده است، سرنشین یک دستگاه پراید که در فاصله نزدیک مستقر بوده از پشت سر با خودرو به پشت خودروی دیپلمات آذربایجانی می‌زند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در ادامه این فرد با سلاح جنگی کلاشینکف از ماشین خارج می‌شود و در حالی که دیپلمات سفارت آذربایجان در حال ورود به سفارت بوده، مهاجم به‌همراه این فرد و با تیراندازی وارد سفارت شده و در مقطع ورودی سفارت، این دیپلمات کشته می‌شود و دو نفر دیگر مجروح و مضروب می‌شوند.

او تصریح کرد: در همین حین بلافاصله تیم‌های عملیاتی پلیس وارد عمل می‌شوند و در حالی که ضارب قصد فرار داشت، توسط پلیس دستگیر شد.

سردار رحیمی با بیان اینکه این فرد انگیزه خود را مسائل خانوادگی اعلام کرده است، خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از این اتفاق تیم‌های ویژه یگان امداد پلیس و پلیس آگاهی در معیت قاضی دادسرای جنایی و سایر بخش‌های پلیس وارد محل شدند.

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.