اکران فیلم‌های فجر از هفته آینده

وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد که تحریم‌ها و سیاه نمایی‌ها برای کمرنگ کردن شکوه و محتوای جشنواره فیلم‌های امسال فجر جواب نداد و این رویداد مهم فرهنگی‌وهنری با قدرت و جدیت تا مرحله نهایی و اکران پیش آمده است.

به گزارش شهروند آنلاین،محمد مهدی اسماعیلی روز جمعه در حاشیه نکوداشت استاد “حمید حسام” در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: اسامی فیلم‌های راه‌یافته اعلام شده و اکران فیلم‌ها نیز با برنامه‌ریزی انجام شده از هفته آینده آغاز می‌شود.

او همچنین در خصوص نکوداشت بزرگان و فرهیختگان درعرصه‌های مختلف و رویکرد وزارت ارشاد در این زمینه گفت: ما با قوت از برگزاری این چنین برنامه‌های فاخر و ارزشمند به ویژه در عرصه فرهنگ و هنر و پاسداشت و تکریم چهره‌های فاخر حمایت خواهیم کرد.

اسماعیلی تکریم و تجلیل از حمید حسام را نمونه‌ای شاخص و ارزشمند در راستای بزرگداشت قلم و هنر فاخر انقلاب اسلامی دانست و گفت: این کار ارزشمند آقای حسام نوعی گفتمان‌سازی و روایت‌گری هنرمندانه از برخی واقعیت‌ها و حرف‌های ناگفته دوران طلایی دفاع مقدس است که در قالب هنر گنجانده شده و مورد ستایش رهبر انقلاب قرار گرفته و مخاطبان زیادی را از نسل امروز متوجه ارزش‌ها و واقعیت‌های آن دوران کرده است./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.