همه زنان والیبالیست از سردار حرف می‌زنند!

رقابت در این لیگ به اوج خود رسیده است

تیم والیبال زنان سریک که با مالکیت سردار آزمون در لیگ برتر حاضر است، در آستانه حذف از رقابت‌ها قرار گرفته است!

به گزارش خبرنگار شهروند آنلاین، ظهر پنجشنبه دو دیدار حساس سوپرلیگ والیبال زنان در حالی برگزار شد که چهار تیم صعود‌کرده به این مرحله از مسابقات که در دور گروهی در جایگاه اول تا چهارم جدول قرار داشتند، در تهران و گنبد به مصاف هم رفتند. در مرحله پلی‌آف سوپرلیگ والیبال زنان، پیکان در زمین ساپکو از ذوب‌آهن میزبانی کرد و در دیگر دیدار، سایپا در شهر گنبد میزبان سریک بود.

در دیدار نخست که به میزبانی پیکان در تهران برگزار ‌شد، شاگردان نیلوفر رشیدی به راحتی در سه ست متوالی حریف اصفهانی خود را از پیش رو برداشتند و نشان دادند که صدرنشینی مقتدرانه آنها در دور گروهی بی‌علت نبوده است. رشیدی پس از این دیدار در واکنش به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه سردار آزمون به عنوان مالک تیم سریک برای تیم شما کری خوانده است، گفت: «ما در زمین حرف می‌زنیم و بیرون گود صحبت کردن فایده‌ای ندارد.»

درست بعد از صحبت‌های رشیدی در پایان همین دیدار بود که مسابقه سریک و سایپا در گنبد به اتمام رسید، آن هم با نتیجه‌ای غیرمنتظره! شاگردان نیلوفر حجتی در تیم سریک، این مسابقه حساس را با نتیجه سه بر دو به حریف تهرانی خود واگذار کردند. این در حالی بود که پیشتر سردار آزمون به دفعات برای تیم پیکان کری خوانده بود و پیروزی‌های این تیم را به مسائلی چون داوری بی‌ربط نمی‌دانست. اما شکست این تیم برابر سایپا اگر در دیدار برگشت جبران نشود، آنها به فینال صعود نخواهند کرد و در کمال ناباوری، این سایپا خواهد بود که در دیدار فینال در یک مسابقه تمام تهرانی به مصاف پیکان می‌رود. البته درباره شکست سریک این نکته را هم باید در نظر گرفت که آ‌نها به‌تازگی الهه پورصالح، یکی از بهترین بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی از دست دادند و حضور نداشتن او تاثیر منفی بر این مسابقه گذاشت.

//اتمام پیام

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.