دومین عملیات شهادت‌طلبانه فلسطینی‌ها در سرزمین اشغالی

جنبش جهاد اسلامی فلسطین، دومین عملیات شهادت‌طلبانه در کمتر از ۲۴ ساعت در شهر اشغالی قدس را تاکیدی دیگر بر این واقعیت دانست که اشغالگر روی امنیت و آرامش را در سرزمین اشغالی فلسطین به خود نخواهند دید.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه خبری العهد، “طارق عزالدین” سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری رود اردن در بیانیه‌ای اعلام کرد عملیات شهادت‌طلبانه امروز شنبه در شهر قدس نشانه مبارکی از قیام دوباره این شهر در مقابل رژیم اشغالگر است.

عزالدین اظهار داشت که عملیات قهرمانانه امروز در قدس یک روز پس از عملیات شهادت‌طلبانه شهید “خیری علقم” انجام شد و هدف از آن، ضربه زدن به ماشین امنیتی و نظامی صهیونیستی است و نشان می‌دهد که برخورداری از امنیت برای اشغالگر خیال خامی بیش نیست.

او افزود: مقاومت ملت فلسطین، همچنان زنده است و مرعوب تهدیدات اشغالگران نخواهد بود و آنها باید بدانند که مقاومت تا زدودنشان از سرزمین فلسطین ادامه خواهد داشت.

منابع رژیم صهیونیستی امروز شنبه از تیراندازی در شهرک سلوان در شهر اشغالی قدس و زخمی شدن ۲ صهیونیست در پی این تیراندازی خبر دادند. این دومین عملیات ضد صهیونیستی در کمتر از ۲۴ ساعت در شهر اشغالی قدس بود.

شب گذشته نیز شهر قدس شاهد عملیات شهادت طلبانه «خیری علقم» جوان مبارز فلسطینی در پاسخ به جنایت اخیر صهیونیست‌ها در شهر جنین در کرانه باختری بود. در جریان این عملیات مبارز فلسطینی، ۷ شهرک نشین صهیونیست به هلاکت رسیده و ۱۲ تن دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.