امروز 8هزار و 11 بیمار کرونایی شناسایی شدند

مجموع بیماران کووید-۱۹ در کشور به ۶۰۴هزار و ۹۵۲ نفر رسید

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: طی ۲۴ساعت گذشته، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸هزار و ۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شدند.

به گزارش شهروند آنلاین  سیما سادات لاری گفت: «از دیروز تا امروز نهم آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸هزار و ۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شدند که دوهزار و ۷۵۴ نفر از آنها بستری هستند که مجموع بیماران کووید-۱۹ در کشور به ۶۰۴هزار و ۹۵۲ نفر رسید.»

او افزود: «متأسفانه در طول ۲۴ساعت گذشته، ۳۶۵ بیمار کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۳۴هزار و ۴۷۸ نفر رسید. خوشبختانه تاکنون ۴۷۷هزار و ۳نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.»

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: «۵۱۲۸نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون چهار میلیون و ۸۹۲هزار و ۷۰۴ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در کشور انجام شده است.»

او گفت: «استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان‌شرقی، خراسان‌جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه‌وبویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان‌رضوی، مازندران، چهارمحال‌وبختیاری، البرز، آذربایجان‌غربی، مرکزی، کرمان، خراسان‌شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند. استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان‌وبلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.