16 تا ۹۰۰میلیون تومان وام کرونای گردشگری

مبلغ وام هریک از گروه‌های شغلی گردشگری اعلام شد

معاون گردشگری مبلغ وام هریک از گروه‌های شغلی گردشگری و تضمین‌ها و وثیقه‌های مورد نیاز برای دریافت این وام را اعلام کرد.

شهروند آنلاین: به دنبال تصویب تسهیلات جدید حمایت از گردشگری از مبلغ ۱۶ تا ۹۰۰میلیون تومان، معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث‌فرهنگی، مبلغ وام هریک از گروه‌های شغلی گردشگری و تضمین‌ها و وثیقه‌های مورد نیاز برای دریافت این وام را اعلام کرد.

این تسهیلات که مصوبه مهرماه ستاد مقابله با کرونا را دارد، به کلیه کسب‌وکار‌های گردشگری با توجه به نوع فعالیت، بزرگی و کوچکی واحد، درجه و ستاره اختصاص می‌یابد. بر این اساس، تأسیسات گردشگری می‌توانند از حداقل ۱۶میلیون تومان تا ۹۰۰میلیون تومان وام بانکی با نرخ سود ۱۲درصد و با دوره تنفس حدود 6ماه بهره‌مند شوند.

مبلغ این وام به تفکیک برای راهنمایان گردشگری ۲۰میلیون تومان، دفاتر خدمات مسافرتی بین ۱۵۰ تا ۳۰۰میلیون تومان، شرکت‌های حمل‌ونقل گردشگری ۸۰میلیون تومان، موسسات آموزش گردشگری ۶۰میلیون تومان، شرکت‌های عامل تطبیق ۵۰میلیون تومان، ارزیابان و عوامل تطبیق ۱۶میلیون تومان، اقامتگاه‌های بومگردی و سنتی براساس تعداد اتاق، مساحت و درجه واحد بین ۸۰ تا ۲۰۰میلیون تومان، هتل‌ها بر حسب ستاره و تعداد اتاق از ۲۰۰ تا ۹۰۰میلیون، و هتل آپارتمان‌ها، متل‌ها و مهمانپذیر‌ها به تفکیک درجه و تعداد اتاق از ۲۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان تعیین شده است.

همچنین سفره‌خانه‌های سنتی و واحد‌های پذیرایی بین‌راهی، مراکز سرگرمی و تفریحی، مجتمع‌های گردشگری و آب‌درمانی دارای مجوز فعالیت از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی براساس نوع و درجه واحد بین ۱۰۰میلیون تا ۳۵۰میلیون تومان می‌توانند دریافت کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.