مسئول جان شاغلان در ورزشگاه شیرودی کیست؟

ورزشگاه شیرودی بعد از ۸۱ سال بازسازی خواهد شد؟!

به گزارش خبرنگار شهروند آنلاین، ساختمان هیات دوومیدانی استان تهران به دلیل ایمن نبودن و امکان فرو ریختن پلمپ شد! این خبری است که ظهر شنبه در برخی از رسانه‌ها منتشر شد. ماجرا از این قرار است که هیات دوومیدانی استان تهران که شامل بخش اداری به همراه سالن بدنسازی این هیات است در مجموعه شیرودی تهران قرار دارد و همان‌طور که حتما می‌دانید مجموعه شیرودی بسیار قدیمی‌تر از استادیوم آزادی است. شیرودی در سال ۱۳۲۱ ساخته شده و آخرین‌بار در سال ۱۳۸۵ یعنی حدود ۱۶سال قبل بازسازیشده است. این درحالی است که پیش از این در سال ۹۴، بخشی از فضای مجموعه شیرودی برای تجاری‌سازی به شهرداری تهران تعلق گرفت که از محل درآمد آن، امکان بازسازی مجدد فراهم شود. با تمام این اوصاف، مهدی همتی به عنوان مدیر مجموعه ورزشی شیرودی عنوان کرده است که روند بازسازی و مقاوم‌سازی این مجموعه در جریاناست، اما هیات دوومیدانی در این زمینه با ما همکاری نمی‌کند.

همتی در بخشی از سخنانش درباره عدم تخلیه محل مذکور توسط هیات دوومیدانیعنوان کرد: «این هیات قبلا هم پلمپ شده و آنها از ما دو ماه فرصت خواستند تا محل جدیدی پیدا کنند، اما متاسفانه هیچ اقدامی برای جابه‌جایی نشد و فقط می‌گفتندمسئولیت جان آدم‌ها را می‌پذیریم! این حرف منطقی نیست. وقتی می‌توانیم از حادثه پیشگیری کنیم که حوادثی مثل متروپل و پلاسکو پیش نیاید، چرا مسئولیت جان آدم‌ها را قبول کنیم.»

همتی در بخشی از سخنانش گفت که هیات هندبال هم در این مجموعه فعالیت می‌کردهاست. این هیات از روز نخست با آنها همکاری داشته، اما هیات دوومیدانی مدام اعلام می‌کند که مسئولیت جان آدم‌ها را می‌پذیرد! حتما باید اتفاقی رخ بدهد بعد ببینیم همین آدم‌ها پاسخگوی مردم خواهند بود یا خیر.

//اتمام پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.