وزیر کشور: اقدامات لازم برای اسکان زلزله زدگان خوی انجام شد

وزیرکشور گفت: اقدامات لازم برای اسکان هموطنان زلزله زده در خوی با ایجاد کمپ جهت استقرار فوری زلزله زدگان و اهدای چادر از سوی هلال احمر، انجام شد

به گزارش شهروند آنلاین؛احمد وحیدی در گفت و گو با خبرنگاران در خوی با اشاره به پیش بینی تمهیدات لازم برای خدمت رسانی به زلزله زدگان خوی گفت: مسوولان با همه توان در خدمت مردم زلزله زده خواهند بود. ضمن اینکه نیروهای امدادی و جهادی هم برای ارزیابی و تامین نیاز زلزله زدگان شهرستان خوی به ۷۰ روستا اعزام شده اند.

 وحیدی با تاکید بر رفع نگرانی های مردم در مناطق زلزله شهرستان خوی اظهارداشت: پیش بینی ها و تدابیر لازم اندیشیده شده است و مردم منطقه هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

وزیر کشور همچنین از رفع مشکل اتصال آب، برق و گاز در منطقه خبر داد و اظهار کرد: همه دست اندرکاران و مدیران دستگاههای متولی بلافاصله پس از وقوع زمین لرزه در منطقه حضور یافته و استاندار آذربایجان غربی نیز پیگیری های لازم را برای تامین سوخت و مایحتاج مردم انجام داده اند.

وحیدی با اشاره به اعلام آماده باش به استان های همجوار آذربایجان غربی ادامه داد: مسوولان کشوری هلال احمر، مدیریت بحران و بنیاد مسکن و تیم های ارزیابی در منطقه حضور یافته اند./ ایرنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.