قدس و مسجدالاقصی؛ شاه‌کلید نبرد آینده

مسئول دفتر اطلاع‌رسانی جهاد اسلامی گفت: نبرد آینده با رژیم صهیونیستی بر سر قدس و مسجدالاقصی خواهد بود و تا ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.

به گزارش شهروند آنلاین به نقل از تلويزيون الميادين، داوود شهاب گفت: مقاومت فلسطین دیگر به مواضع دولت‌های عربی تکیه نمی‌کند، زیرا گزینه مقاومت، به رویکرد فلسطین تبدیل شده است. او اقدام دولت سعودی مبنی بر برابر بودن غیر نظامیان فلسطینی با شهرک‌نشینان اسرائیلی را محکوم کرد.

داوود شهاب گفت: «شاه کلید نبرد آینده، قدس و مسجدالاقصی خواهد بود؛ به خصوص که شهر قدس به منزله نماینده همه شهرهای فلسطین عمل کرده است. به همین سبب باید برای دفاع از قدس، ساکنان قدس و مسجدالاقصی آماده‌تر باشیم. بنابراین، در سطح زیادی این تصور وجود دارد که نبرد آینده بر سر مسجدالاقصی و ساکنان قدس خواهد بود و این نبرد به زودی انجام خواهد شد. به نظرم این نبرد تا ماه مبارک رمضان صورت خواهد گرفت.»

او افزود: «مردم کشورهای مختلف جهان از شخصیت‌های مختلف گرفته تا اصحاب رسانه، هنرمندان و.. به سبب عملیات قدس ابراز شادمانی کردند. اما دولت‌های (سازشکار با رژیم صهیونیستی) همچنان در برابر مواضع آمریکا به خود می‌لرزند و همچنان با سیاست‌های رژیم اشغالگر اسرائیل کنار می‌آیند. صرفا نوع بیانیه‌ها در محکومیت (دو عملیات قدس) تفاوت دارد؛ اما به شکل اساسی، وقتی که حکومتی مانند عربستان سعودی فلسطینیان و صهیونیست‌ها را یکی می‌داند، نشان‌دهنده وجود مشکلی در این عرصه است.»

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.