انفجار انتحاری در مسجد پیشاور

منابع پلیس پاکستان با تایید تروریستی بودن انفجار شهر پیشاور اعلام کردند:در این انفجار دست کم ۷۲ نفر کشته یا زخمی شده‌اند.

به گزارش شهروند آنلاین از اسلام آباد به نقل از شبکه خبری “جیو نیوز”، انفجار انتحاری در یکی از مساجد شهر پیشاور مرکز ایالت خیبرپختونخوای پاکستان دست کم ۷۲ کشته و زخمی برجای گذاشت.

رسانه‌های پاکستانی به نقل از منابع پلیس افزودند: در این حادثه یک عامل انتحاری حین اقامه نماز ظهر خود را در مسجد منفجر کرده است.

تصاویر منتشر شده از محل حادثه حاکی است بر اثر این انفجار بخشی از سقف مسجد تخریب شد و تعداد زیادی از افراد نیز بر اثر آوار زخمی شده‌اند.

بر اساس گزارشهای اولیه پلیس ایالت خیبرپختونخوا پاکستان کشته شدن ۲ نیروی پلیس در این انفجار را تایید کرده است.

منابع خبری با بیان اینکه وضعیت ۱۳ تن از مصدومان بسیار وخیم است، از احتمال افزایش تلفات این انفجار انتحاری خبر دادند.

منابع پلیس با توجه به اینکه انفجار مذکور در منطقه “پلیس لائن” شهر پیشاور که جزء مناطق حساس این شهر محسوب می‌شود رخ داده است، افزودند: نهادهای اطلاعاتی و پلیس بلافاصله برای بررسی کشف جزئیات این حمله تروریستی دست به کار شده‌اند.

رسانه‌های پاکستان با بیان اینکه هنوز هیچ گروهی مسئولیت این انفجار تروریستی را بر عهده نگرفته افزودند: شاهدان حادثه از شنیده شدن صدای تیراندازی پس از این انفجار در محل حادثه خبر می‌دهند.

گفتنی است این سومین انفجار انتحاری در پاکستان در دو ماه گذشته پس از اعلام جنگ گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان (TTP) علیه دولت اسلام آباد است، دو انفجار دیگر در شهرهای کویته و اسلام آباد رخ داده بود و بر اثر آن دهها تن از نیروهای امنیتی کشته یا زخمی شده بودند./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.