پاسخ کنعانی به اظهارات مداخله‌جویانه آلمان

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: صدر اعظم آلمان بار دیگر نشان داد که همچنان در سَمتِ اشتباه تاریخ ایستاده است.

به گزارش شهروند آنلاین،سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: صدر اعظم آلمان در شبیه‌سازی ناشیانه و مغرضانه‌ای، بار دیگر نشان داد که همچنان در سَمتِ اشتباه تاریخ ایستاده است.

پایگاه اطلاع رسانی وزرات خارجه نوشت، ناصر کنعانی در پاسخ به تکرار مواضع مداخله‌جویانه صدراعظم آلمان در امور داخلي کشورمان در سفر اخیرش به آرژانتین تصریح کرد: آن چه به درستی از شباهتی تاریخی حکایت دارد، برآمدن افراطی‌گری و جاه‌طلبی مدرن در آلمان است که نتیجه آن همانند ناکامی‌های رهبران پیش از جنگ جهانی دوم و این بار با تمسک به ابزار‌های حقوق بشری، چیزی جز ترویج خشونت و نفرت‌پراکنی نیست.

او افزود: متاسفانه اکنون شاهدیم که برخی با رفتار‌های مشابه و البته محکوم به شکست درصددند برای ارائه تصویر مثبت از خود از پروژه ” قدرت از طریق حقوق بشر” استفاده کنند و حتی خود را در این رابطه سردمدار و پیشگام جلوه دهند.

سخنگوی دستگاه سیاست خارجی در پایان توجه مقامات مدعی آلمانی را به جنایت وحشیانه چند روز پیش رژیم صهیونیستی در جنین در کرانه غربی فلسطین فراخواند که حتی از بیان یک کلمه در تقبیح وحشی‌گری این رژیم دریغ کردند.

شولتس در سفر به آرژانتین در اظهاراتی ضد ایرانی با مداخله در امور کشورمان درباره وضع بازداشت‌شدگان در اغتشاشات اخیر ابراز نگرانی کرد.

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.