احضار کاردار اوکراین به وزارت امورخارجه

کاردار اوکراین در تهران در پی انتشار موضع مغرضانه مشاور دفتر ریاست‌جمهوری این کشور درباره اقدام تروریستی در اصفهان، به وزارت امور خارجه احضار شد.

به گزارش شهروند آنلاین،در پی انتشار موضع عجیب و مغرضانه از سوی مشاور دفتر ریاست‌جمهوری اوکراین در رابطه با اقدام تروریستی علیه تأسیساتی در اصفهان، کاردار سفارت اوکراین در تهران توسط رئیس اداره سیاسی در حوزه اورآسیا به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران احضار شد.

مسئول ایرانی ضمن تسلیم یادداشت رسمی به کاردار سفارت اوکراین، خواستار توضیح رسمی و فوری از سوی دولت اوکراین در این رابطه شد.

کاردار اوکراین ضمن ابراز امیدواری از عدم تکرار چنین مواضعی، اظهار داشت: مراتب را فورا به دولت متبوع خود منعکس و پاسخ دریافتی را به وزارت امور خارجه ارائه خواهد کرد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه روز گذشته در پاسخ به سؤالی درباره حمله ریزپرنده‌ها به مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان هم گفت: در ادامه تلاش‌هایی که در ماه‌های گذشته برای ناامن سازی ایران انجام دادند این اقدام بزدلانه انجام شده است. دستگاه امنیتی ما با اقتدار در راستای تامین حداکثری امنیت ملی کشور عمل می‌کند و چنین اقداماتی نمی‌تواند تاثیری در اراده و نیت متخصصان ما برای پیشرفت‌های هسته‌ای صلح آمیز برجای بگذارد.

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.