ادعای عجیب درباره سرمربی تیم ملی ایران

باشگاه تراکتور: خمس جایگزین کی‌روش نمی‌شود

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، در شرایطی که گفته می‌شود هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال مخالف حضور مربی خارجی است، اما ظاهرا رایزنی‌هایی با بعضی از مربیان غیر ایرانی صورت گرفته است. مهدی تاج در روزهای اخیر تاکید کرده است که انتخاب سرمربی برای تیم‌های ملی بزرگسالان و امید ایران در اولویت و کارها در حال انجام است. در چنین شرایطی روزنامه معتبر آ.س اسپانیا خبری درباره نیمکت تیم ملی ایران منتشر کرد و مدعی شد «پاکو خمس» اسپانیایی که در حال حاضر هدایت تیم تراکتور را بر عهده دارد، از گزینه‌های اصلی فدراسیون فوتبال ایران به جای کارلوس کی‌روش است.

بازتاب این خبر در رسانه‌های ایرانی بسیار زیاد بوده است. اگرچه مدیران فدراسیون فوتبال هیچ اظهارنظری در این‌باره نداشته‌اند، اما باشگاه تراکتور چنین خبری را تکذیب کرد.

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور، در این‌باره گفت: ‌«پیش از این هم رسانه‌های اسپانیایی اخباری در مورد خمس مطرح کرده بودند که مشخص شد کذب است و دیدید در نهایت او در تراکتور ماند. در مورد پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی هم اطلاعی ندارم. از آنجایی‌که خمس با تراکتور قرارداد دو ساله دارد، باید ابتدا این موضوع با ما در میان گذاشته شود. خوشبختانه تراکتور در وضعیت خوبی قرار دارد و شاید برخی بخواهند با مطرح کردن چنین اخباری، تمرکز سرمربی و تیم را به هم بزنند. کادر فنی و خمس تمام تلاش خود را برای موفقیت در بازی‌های پیش رو کرده‌اند.»

او در پاسخ به این پرسش که در صورت دریافت پیشنهاد آیا با سرمربیگری خمس در تیم ملی موافقت خواهند کرد، گفت: «تا وقتی پیشنهادی نشده در موردش صحبت نمی‌کنم.»

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.