تاج کرسی بزرگ آسیا را رها نمی‌کند

انتخابات AFC در راه است

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، قرار است روز چهارشنبه هفته جاری کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا در بحرین برگزار و تکلیف ریاست و پست‌های نایب‌رئیسی AFC مشخص شود. درباره ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص است که شیخ سلمان بحرینی به دوره خود تحکیم می‌بخشد. از مدت‌ها قبل و هنگامی که کاندیدای نشستن بر صندلی ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد، مشخص بود که شیخ سلمان بحرینی برنده است؛ چرا که تک و تنها بود و هیچ کس به غیر از او برای شرکت در انتخابات ریاست AFC ثبت نام نکرد.

مهم‌ترین موضوع درباره فوتبال ایران مساله نایب‌رئیسی مهدی تاج است. رئیس فدراسیون فوتبال ایران که در حال حاضر پست نایب‌رئیسی و ریاست کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا را بر عهده دارد، بار دیگر برای پست نایب‌رئیسی آسیای مرکزی کاندیدا شده و رقیبی قرقیزستانی به نام داستان‌بک کونوکبایف دارد. پیش از این شنیده می‌شد که رقیب قرقیزستانی تاج قبل از برگزاری انتخابات از شرکت در آن انصراف می‌دهد، اما تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده و باید شاهد رقابت این دو باشیم.

نایب‌رئیسی کنفدراسیون فوتبال آسیا، دوره‌ای چهارساله است که تاج در دوره ریاست قبلی خود در فدراسیون به آن صندلی رسید و حالا در تکاپوی تمدید دوره‌اش و حضور در بدنه AFC است. او به بحرین سفر کرده تا در این کنگره بزرگ حاضر باشد و امیدوار است که از اعضای مجمع رأی اعتماد بگیرد و 4 سال دیگر بر مسند نایب‌رئیسی AFC ‌تکیه بزند؛ اتفاقی که می‌تواند برای فوتبال ایران نیز عایدی زیادی داشته باشد.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.