خبرنگار روزنامه «شهروند» برگزیده بیستمین «جشنواره کتاب و رسانه»

در بیستمین جشنواره کتاب و رسانه، جایزه بخش تیتر به خبرنگار روزنامه «شهروند» رسید.

در مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره کتاب و رسانه از برگزیدگان در محورهای سه‌گانه «مطبوعات و خبرگزاری‌ها»، «رسانه‌های دیداری و شنیداری» و «رسانه‌های اجتماعی» و جوایز ویژه «ناشر فعال در استفاده از رسانه‌ها»، «شخصیت فعال رسانه‌ای کتاب»، «انتخاب مردمی» و «رسانه حامی کتاب» در آیین پایانی این رویداد معرفی و تجلیل شد.

به گزارش شهروندآنلاین؛ در مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره کتاب و رسانه از برگزیدگان در محورهای سه‌گانه «مطبوعات و خبرگزاری‌ها»، «رسانه‌های دیداری و شنیداری» و «رسانه‌های اجتماعی» و جوایز ویژه «ناشر فعال در استفاده از رسانه‌ها»، «شخصیت فعال رسانه‌ای کتاب»، «انتخاب مردمی» و «رسانه حامی کتاب» در آیین پایانی این رویداد معرفی و تجلیل شد.

اسامی برگزیدگان این جشنواره به این شرح بود که در محور مطبوعات و خبرگزاری‌ها، بخش گزارش خبری، جایزه برگزیده به زهرا جعفری برای اثر «کپی کتاب با مترجم‌های خیالی»، منتشر شده در روزنامه فرهیختگان تعلق گرفت. در بخش مقاله و نقد تخصصی، علی الله سلیمی برای اثر «نشان ملی کتاب» منتشر شده در روزنامه ایران برگزیده شد. در بخش تیتر، یاسر نوروزی برای اثر «ناشران پخته‌خوار، ترجمه‌های کپی» منتشر شده در روزنامه هفت صبح و شهروند جایزه گرفت. در بخش خبر، برگزیده، بهنام دورویی برای اثر «رمان نسل فاضلاب‌ها روانه بازار نشر شد منتشر شده در وبسایت «خانه کتاب کردی» بود. در بخش گفت و گو، مطهره میرشکاری برای اثر «سی سال کار فرهنگی روی موتور» منتشر شده در خبرگزاری ایکنا برگزیده شد. و در بخش یادداشت، برگزیده، زهرا سادات ریحانی برای اثر «سفر کوآنتومی وال تنها» منتشر شده در  پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) بود.

هیئت داوران در بخش‌های عکس، آثار گرافیکی، بخش صوتی و تصویری به دلیل پایین بودن تعداد آثار ارسال شده و از میان رفتن معنای رقابت بین آثار و با درنظر گرفتن کیفیت پایین آثار ارسال شده، اثری را به عنوان برگزیده معرفی نکرد. همچنین در محور رسانه‌های دیداری و شنیداری، در بخش داستانی و نمایشی، جایزه به محمد دیماسی برای اثر «تنها گریه کن» منتشر شده در شبکه های سیمای جمهوری اسلامی تعلق گرفت. در بخش مستند، فاطمه محمدیان‌فر برای اثر «صحاف»  منتشر شده در رادیو فرهنگ برگزیده شد. در بخش مواد تبلیغی، زهرا بلدی برای اثر «زنگ‌ها برای که به صدا درمی‌آید» منتشر شده در ایران صدا برگزیده شد. در بخش گفت و گو و میزگرد، جایزه به فرهاد دهنوی برای اثر «یار مهربان» منتشر شده در رادیو گفت‌و‌گو تعلق گرفت. در بخش برنامه ترکیبی، برگزیده، فریده گودرزی برای اثر «کتاب بان» منتشر شده در رادیو فرهنگ بود. در بخش گزارش خبری، جایزه به انسیه بحری برای اثر «بچه‌های قالیباف» منتشر شده در خبرگزاری صداوسیما تعلق گرفت. در بخش محور رسانه‌های اجتماعی، بخش چندرسانه‌ای، جایزه این بخش به صورت مشترک به منا شکری برای اثر «آنونس معرفی پایگاه کتاب» منتشر شده در اپلیکیشن ایران صدا و مصطفی اعلمی برای اثر «کتابخانه مادربزرگ» منتشر شده در صفحه مجازی رادیو زیارت تعلق گرفت. در بخش عکس و گرافیک، میثم علی‌زاده برای اثر «پوستر تشویق به کتابخوانی و معرفی کتاب خوب» منتشر شده در صفحه مجازی رادیونمای مرکز ایلام به عنوان برگزیده شناخته شد. و در بخش متن، پروانه حیدری برای اثر «خونابه‌ای پیچیده در پر قو» منتشر شده در مجله الکترونیکی واو برگزیده بود.

جایزه ویژه «ناشر فعال در استفاده از رسانه‌ها» به انتشارات به نشر، جایزه ویژه «شخصیت فعال رسانه‌ای کتاب» به حجت الاسلام اسماعیل آذری نژاد، جایزه ویژه «انتخاب مردمی» به محمدرضا نیازمند و جایزه ویژه «رسانه حامی کتاب» به رادیو گفت‌وگو  تعلق گرفت.

همچنین رضا سربخش، شهاب دارابیان و مریم کشاورز مسعودیان منتخبان بخش «رویداد ایده‌پردازی تولید محتوای رسانه‌ای» بودند که در آیین اختتامیه «بیستمین جشنواره کتاب و رسانه» تندیس جشنواره را دریافت کردند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.