شرط شرکت در لاتاری ملی خودرو

براساس اعلام گروه صنعتی ایران خودرو افتتاح حساب وکالتی فقط برای متقاضیان عادی است و مادران و متقاضیان نوسازی خودرو‌های فرسوده از این موضوع مستثنا هستند.

به گزارش شهروند آنلاین‎؛ متقاضیان ثبت نام در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو که از ۱۳ بهمن آغاز می‌شود؛ می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی بانک‌های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات برای افتتاح حساب وکالتی با موجودی ۹۰۰ میلیون ریال از وجه خودرو طبق بخش نامه تعیین شده اقدام کنند.

براساس این گزارش‎؛ به منظور فراهم سازی شرایط لازم برای دست‌یابی مشتریان واقعی و مصرف‌کنندگان به خودرو، در این طرح بخشی از وجه خودرو در حساب وکالتی نزد بانک‌ها، مسدود می‌شود و پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی و مشخص شدن فهرست برندگان، متقاضیانی که برنده نشده‌اند، می‌توانند نسبت به برداشت از حساب اقدام کنند و مشتریان منتخب در قرعه‌کشی با تکمیل وجه مطابق پیش‌پرداخت اعلامی در بخشنامه نسبت به انتقال وجه از طریق درگاه رسمی ایران خودرو و تکمیل ثبت نام اقدام کنند.

همزمان با فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گروه صنعتی ایران خودرو در طرح فروش فوق‌العاده چهار محصول وانت آریسان دوگانه سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU ۷ با موعد تحویل از چهارماه تا یک سال و با اختصاص سود مشارکت عرضه می‌کند.

این طرح از ۱۳ بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه دارد و مشتریان ۴۸ تا ۷۲ ساعت پس از افتتاح حساب وکالتی می‌توانند حداکثر تا ۲۲ بهمن ماه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir برای ثبت نام اولیه و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند.

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.