انسداد آزادراه تهران -شمال

رئیس پلیس راه استان تهران از مسدود شدن آزادراه تهران- شمال(چالوس) به دلیل احتمال ریزش کوه و وقوع بهمن خبر داد و گفت: از رانندگان خواسته می‌شود برای رسیدن به مقاصد خود از محورهای جایگزین استفاده کنند.

به گزارش شهروند آنلاین،سرهنگ نورالله خادم در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: در حال حاضر تمامی محورهای شمالی استان با بارش سنگین برف مواجه هستند و آزادراه تهران-شمال به دلیل کاهش وضعیت ایمنی و احتمال ریزش بهمن و کوه مسدود شد.

او با بیان اینکه انسداد آزادراه تهران شمال تا اطلاع بعدی و افزایش سطح ایمنی ادامه خواهد داشت، افزود: بارش برف در این محور سنگین است که بر اساس پیش‌بینی تا پایان امروز ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه استان تهران همچنین به وضعیت دیگر محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و گفت: محور شمیرانات، لواسان و همچنین آزادراه تهران-پردیس نیز با بارش سنگین برف مواجه است.

سرهنگ خادم از مردم خواست تا در صورت امکان از محورهای شمالی استان برای رفتن به مناطق مذکور خودداری و سفر خودرا به زمان دیگری موکول کنند.

او همچنین گفت: با وجود اینکه در محور هراز نیز بارش سبک برف گزارش می‌شود، اما تردد در این محور به آرامی در جریان است.

رئیس پلیس راه استان تهران شرایط جوی در محورهای جنوبی و غربی را نیز بارانی توصیف کرد و ازمردم خواست تا سرعت مطمئن و فاصله ایمنی را رعایت کرده و از تعجیل در تردد بپرهیزند./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.