قول مخبر به زلزله‌زدگان خوی

معاون اول رئیس‌جمهوری که بدون اعلام قبلی به مناطق زلزله‌زده خوی سفر کرده، با حضور در میان زلزله‌زدگان ضمن شنیدن دغدغه‌ها و مطالبات مردم، دستورات لازم را جهت کمک‌رسانی و تامین نیازها به مسئولان استان صادر کرد.

به گزارش شهروند آنلاین،«محمد مخبر» عصر سه‌شنبه برای بازدید از مناطق زلزله‌زده و بررسی روند رسیدگی به آسیب‌دیدگان زلزله خوی، بدون اعلام قبلی به این شهرستان رفت. با توجه به عدم اطلاع مسئولان استانی و کشوری مستقر در شهر خوی از سفر مخبر،او در حال سرکشی به مناطق آسیب‌دیده این شهرستان و گفت‌وگوی بی‌واسطه با اهالی شهر برای بررسی وضعیت و روند امدادرسانی به آسیب‌دیدگان زلزله است.

معاون اول رئیس‌جمهوری ضمن شنیدن دغدغه‌ها و مطالبات مردم، دستورات لازم را جهت کمک‌رسانی و تامین نیازها به مسئولین استان هم صادر کرد و آنان را مکلف کرد با فوریت نسبت به رفع مشکلات زلزله‌زدگان اقدام کنند.

مخبر همچنین با اشاره به سرمای شدید هوا، بر تامین هرچه بیشتر امکانات اسکان و لوازم گرمایشی تاکید کرد و ضمن تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان و آرزوی شفای عاجل برای مصدومان، به مردم اطمینان داد که دولت با جدیت و با تمام توان خسارات وارده به منازل مسکونی و لوازم خانگی آنها را جبران خواهد کرد.

مردم مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی  نیز حضور معاون اول رئیس‌جمهوری را مایه دلگرمی و آرامش خاطر عنوان کردند و به بیان دغدغه‌ها و نیازهای خود در فضایی صمیمانه با مخبر پرداختند.

زلزله‌ای به بزرگای ۵.۹ شنبه هشتم بهمن شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی را لرزاند و ضمن ایجاد مصدومیت و خسارات جانی، سبب آسیب به واحدهای مسکونی در روستاهای این شهرستان شد./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.