سه‌شنبه برای سردار روز دیگری بود!

اشک شوق مادر در تهران و لغو انتقال جنجالی در آلمان

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، سه‌شنبه برای سردار آزمون روزی پراتفاق بود. ستاره سرشناس تیم فوتبال ایران علاوه بر شنیدن انبوهی از اخبار درباره انتقال خود به فوتبال فرانسه و در نهایت ماندن در بایرلورکوزن، از خبر برد ارزشمند تیم والیبال بانوان خود خوشحال شد. سریک، تیمی که مالکیت آن در اختیار سردار است، حالا می‌تواند به فینال برسد و به قهرمانی امیدوارتر شود.

بمب فوتبال در آلمان نترکید!

شایعات پیرامون جدایی سردار آزمون از لورکوزن در روزهای گذشته به اوج خود رسید. در این شرایط فابریزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی، از علاقه المپیک مارسی به سردار خبر داد و مدعی شد که باشگاه فرانسوی مذاکرات خود را با تیم آلمانی بایرلورکوزن برای جذب سردار آزمون، مهاجم ملی‌پوش ایرانی، آغاز کرده است. حتی نشریه اکیپ فرانسه نیز در خبری از پیشنهاد حدود 10 میلیون یورویی مارسی برای جذب سردار خبر داد. در نهایت پرونده پیوستن این مهاجم ایرانی به مارسی بسته شد. بدین ترتیب، سردار به تمریناتش در بایر ادامه خواهد داد و خود را برای دیدار حساس هفته نوزدهم بوندس‌لیگا که برابر آگزبورگ برگزار می‌شود، آماده خواهد کرد تا بدین شکل داستان انتقال زمستانی آزمون به فرانسه و حتی ترکیه منتفی شود.

خوشحالی وصف‌ناپذیر مادر سردار در تهران

اما اتفاق زیبا درباره سردار آزمون در تهران رخ داد؛ جایی که تیم والیبال بانوان سریک با مالکیت ستاره تیم ملی فوتبال، موفق شد در دومین بازی از پلی‌آف لیگ، سایپا را شکست بدهد و سرنوشت صعود به فینال در بازی سوم مشخص شود. اتفاق ویژه این بازی حضور مادر و خواهر سردار آزمون در سالن بود. آنها بازی تماشایی با سایپا را در سالن فدراسیون والیبال تماشا کردند و نکته جالب اینکه پس از پایان بازی به زمین آمدند تا جشن پیروزی بگیرند. جذاب‌تر اینکه مادر سردار نتوانست خودش را کنترل کند و از شدت هیجان و‌ خوشحالی اشک ریخت. تماس تصویری با سردار آزمون هم صحنه‌های ویژه‌ای را در تهران خلق کرد که شوق مادر این مهاجم را از موفقیت تیم تحت مالکیت پسرش به خوبی نشان می‌داد. این در حالی است که تیم والیبال بانوان پیکان با برد مقابل ذوب آهن به فینال رسیده و حالا انتظار برنده سریک و سایپا را می‌کشد تا در دیدار پایانی رودرروی آن قرار بگیرد.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.