خداحافظی کی‌روش از مردم ایران

در انتظار معرفی سرمربی جدید تیم ملی فوتبال

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، با اینکه بیش از دو ماه از شکست ایران مقابل آمریکا و کنار رفتن از جام جهانی قطر گذشته، اما مسئولان فدراسیون فوتبال هنوز اقدامی برای انتخاب سرمربی تیم ملی انجام نداده‌اند. در روزهای گذشته شایعات زیادی پیرامون تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش مطرح شد. گفته می‌شد کی‌روش قرارداد جدیدی با فدراسیون امضا می‌کند و در جام ملت‌های آسیا نیز روی نیمکت ایران می‌نشیند، اما حالا این مربی پرتغالی ضمن تشکر و قدردانی از اعضای تیم ملی ایران و مردم کشور خداحافظی کرده است.

کارلوس کی‌روش با انتشار پستی در صفحه شخصی خود به‌طور تلویحی با هواداران فوتبال ایران خداحافظی کرد. او نوشته خود را با این جمله آغاز کرد: «وقتی که سفر جدیدی را آغاز می‌کنم، خاطرات زیادی وجود دارد که با افتخار آنها را نگه خواهم داشت.»

کی‌روش در ادامه از اعضای تیم ملی تشکر کرد و نوشت: «مایلم از بازیکنان فوق‌العاده‌ام در تیم ملی تشکر کنم. قدردان زحمات کادر وفادار ایرانی‌ام، فدراسیون فوتبال و همه کسانی هستم که از من و «میراث تیم‌ ملی» حمایت کردند.»

تشکر از هواداران فوتبال بخش پایانی این پیام بود: «از همه هواداران بابت حمایت و الهام‌بخشی در این چند سال تشکر می‌کنم. به امید آینده.»

با این پست اینستاگرامی کی‌روش، به نظر می‌رسد که دوران حضور این مربی پرتغالی در تیم ملی ایران به سر آمده است. احتمالا مسئولان فدراسیون فوتبال پایان همکاری با او را به اطلاعش رسانده‌اند که چنین مطلبی منتشر کرده است. حالا باید دید اعضای هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال چه واکنشی به این نوشته کی‌روش دارند و البته برای انتخاب سرمربی تیم ملی چه اقدامات تازه‌ای انجام خواهند داد.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.