شایعه‌ای که خیلی زود تکذیب شد

بازیکنان قهرمان سرود ملی را خواندند

شایعه‌ی نخواندن سرود ملی توسط بازیکنان تیم ملی فوتسال تکذیب شد.

به گزارش خبرنگار شهروند آنلاین، ظهر روز گذشته، در حالی تیم ملی فوتسال زنان ایران موفق به قهرمانی در مسابقات کافا 2023 به میزبانی ازبکستان شد که در پایان این تورنمنت، حواشی‌ای درباره این تیم به وجود آمد. ماجرا از این قرار بود که شبکه‌های خارج از ایران با انتشار ویدیویی از بازیکنان تیم ملی فوتسال زنان هنگام پخش سرود ملی، ادعا کردند که آنها پیش از دیدار سوم تیم ملی برابر ازبکستان در اعتراض به اتفاقات اخیر، سرود ملی را نمی‌خوانند، اما پیگیری‌های خبرنگار روزنامه «شهروند» از برخی بازیکنان تیم ملی نشان داد که این موضوع کذب است.

در ویدیویی که از بازیکنان منتشر شده، لباس آنها قرمز است. این درحالی است که تیم ملی ایران در دیدار سوم برابر ازبکستان یکدست سفیدپوش بوده است و آن ویدیو با لباس‌های قرمزرنگ مربوط به دیدار دوم ایران در تورنمنت کافا 2023 برابر تاجیکستان است. موضوع دیگر این است که با تماشای تصاویر باکیفیت از همان ویدیو متوجه می‌شویم که برخی از آنها در حال زمزمه‌کردن سرود ملی هستند.

تعدادی از بازیکنان تیم ملی فوتسال زنان ایران در این‌باره به خبرنگار «شهروند» گفتند که این موضوع حقیقت ندارد. آنها ادعا کردند که چنین شایعه‌ای با اهداف خاص منتشر شده است.

//اتمام پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.