رئیس جمعیت هلال احمر فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت

رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی فرارسیدن چهل چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش شهروند آنلاین؛رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی فرارسیدن چهل چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.در پیام دکتر پیرحسین کولیوند آمده است:

«صدای انقلاب، آوای دعوت به نوع دوستی بود و این طنین الهی که کانون آن در قلب امام عزیز راحل (ره) قرار داشت، مفاهیم نوینی را در بشردوستیِ ایرانی اسلامی‌پدید آورد که ثمره آن وصل توان توانمندان به مشکلات تهیدستان و بسط و گسترش عدالت در مسیر اهداف انسان دوستانه جمهوری اسلامی‌بود.

از امام (ره) آموختیم که اگر در هر جایگاه و مقامی خود را از جنس مردم بدانیم و در سخت‌ترین شرایط، مخلص و بی‌منّت عمل کنیم، شایسته انقلابی بودن هستیم و به پشتوانه تحصیل در مکتب انقلاب بود که اخلاص و اراده انقلابی بر تحریم‌ها فائق شده و امکانات امدادی برای نجات مردم سانحه‌دیده به دورافتاده‌ترین مناطق کشور رسیده است و جوانانی که انقلاب را ندیده‌اند با فرهنگ و شور انقلابی داوطلب امدادرسانی و نجات هموطنان می‌شوند. خدای متعال را شاکریم که اینها و ده‌ها نمونه دیگر، برکات انقلاب در تحقق رسالت‌های بشردوستانه هستند.

در چهل و چهارمین طلوع فجر انقلاب اسلامی‌پیمان دوباره‌ای با آرمان‌های امام عزیز راحل و شهدای گرانقدر می‌بندیم و با اراده‌ای استوارتر در جبهه‌های خدمت به مردم حاضر می‌شویم.

تقارن دهه فجر امسال با ولادت باسعادت امام جواد(ع) اتفاق مبارکی است که ان شاء الله طلیعه آرامش و سربلندی روزافزون برای مردم ولایتمدار، انقلابی و شهیدپرور ایران باشد. این ایام فرخنده را به هموطنان عزیز و رهبر فرزانه انقلاب تبریک می‌گویم و دوام عزت ایران عزیز را از خداوند خواستارم./پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر

//انتهای پیام

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.