امدادرسانی در خوی؛ محور جلسه هیات دولت

رئیس‌جمهوری بر تداوم امدادرسانی به زلزله‌زدگان تا سامان یافتن وضعیت آسیب‌دیدگان از این حادثه تاکید کرد.

به گزارش شهروند آنلاین،رئیس‌جمهوری در جلسه صبح امروز هیات دولت گفت :امدادرسانی به زلزله‌زدگان خوی تا سامان‌یافتن وضعیت آسیب‌دیدگان با جدیت دنبال شود.

رئیسی با اشاره به گزارش معاون اول رئیس‌جمهوری و وزیر کشور از روند رسیدگی به وضعیت زلزله‌زدگان خوی، بر تداوم امدادرسانی تا سامان‌یافتن وضعیت آسیب‌دیدگان از این حادثه تاکید کرد.

معاون اول رئیس‌جمهوری،مخبر نیز در حاشیه جلسه هیات دولت درباره سفر اخیرش به شهرستان زلزله‌زده خوی گفت: تصمیمات خوبی گرفتیم. کمبود چادر وجود داشت که از دیشب نزدیک ۶ تا ۷ هزار چادر آوردند و امروز هم این کار استمرار خواهد داشت تا از این جهت کمبودی وجود نداشته باشد.

وزیر کشور نیز درباره روند کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان خوی گفت: از ساعات اولیه کار کمک‌رسانی انجام شد و در چند ساعت مشکلات در حوزه برق، گاز، تلفن و ارتباطات برطرف شد و بعد چادر توزیع شد؛تقریبا بیش از بیست هزار چادر توزیع شده است و چهل کمپ ایجاد شده است.

وحیدی افزود: وسایل گرمایشی اعم از برقی و نفتی تهیه و توزیع شده است و بحث غذارسانی را شروع کردیم هر چند که ارایه غذای گرم در پروتکل‌ها نیست، اما این کار را هم شروع کردیم.

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.