هندی‌بازی آقای خواننده در دستپخت جواد رضویان و سیامک انصاری

حاشیه‌ای جدید در تلویزیون

کپی یک آهنگ هندی و ارایه آن به نام یک قطعه اورجینال حرف و حدیث زیادی در بین مخاطبان سریال «021» ایجاد کرده است.

شهروند آنلاین: کپی خواننده ترانه تیتراژ سریال «۰۲۱» که این روزها از شبکه سه پخش می‌شود، در فضای مجازی خبرساز شده و انتقادات و اعتراضات زیادی را به وجود آورده است.

روز گذشته یکی از خبرنگاران حوزه موسیقی در توییتر از کپی و کاور ترانه تیتراژ سریال «۰۲۱» نوشت که به گفته خبرنگاران موسیقی یک آبروریزی بزرگ به شمار می‌آید، به خصوص که در تیتراژ این سریال اسم آهنگساز هم ثبت شده است. در واقع آهنگساز این سریال به عنوان ترانه تیتراژ سریال «۰۲۱» کاوری از ترانه معروف هندی «دلبر» را به عنوان یک آهنگ اورجینال ارایه داده است (ویدیوی را کامل ببینید).

سریال «۰۲۱» که از حدود یک هفته پیش در شبکه سه روی آنتن رفته، سریالی کمدی است به کارگردانی مشترک جواد رضویان و سیامک انصاری درباره ماجراها و اتفاق‌های خانوادگی و غیرخانوادگی که بین دو باجناق رخ می‌دهد. این سریال که تاکنون چهار قسمت از آن روی آنتن رفته، از همین اولین قسمت‌ها خبرساز و جنجالی شده.

مهم‌ترین حاشیه «۰۲۱» تاکنون میزان باورنکردنی پرداخت این سریال به میلاد کیانی (خواننده تیتراژ سریال) است که نه تنها از صدایش برای قسمت‌های تیتراژ –و در متن داستان- استفاده شده که جلوی دوربین هم به عنوان بازیگر حضور دارد. اتفاقی که باعث شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی شده و بسیاری از کاربران فضای مجازی خواهان این شده‌اند که کارگردانان سریال و «سعید سام» (آهنگساز) توضیح دهند که میلاد کیانی چگونه و بر اساس چه معیاری به عنوان خواننده و بازیگر این سریال انتخاب شده است.

نکته جالب اینجاست که میلاد کیانی که فعالیتش تا قبل از این سریال به انتشار چند تک آهنگ برمی‌گردد، در «021» در نقش یک خواننده پرطرفدار و شناخته‌شده در جامعه بازی کرده که اغلب افراد آهنگ‌های او را در خودرو می‌شنوند و به اصطلاح آهنگ‌های «هیت» زیادی دارد و حتی در سکانسی او را به دلیل نداشتن بادیگارد و پیروی نکردن از دیگر همکارانش در این زمینه مواخذه می‌کنند!

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.