محل زندگی رئیس دردسرساز شد!

دو راهی بزرگ افشاریان برای انتخاب شغل

خداداد افشاریان درحالی می‌خواهد همچنان به عنوان رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد بماند که سکونت او در تهران این امکان را به او نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار شهروند آنلاین، در حالی که خداداد افشاریان قصد دارد در انتخابات ریاست هیات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد شرکت کند، حضور او در این انتخابات خلاف قوانین است. ماجرا از این قرار است که خداداد افشاریان که در حال حاضر رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال است، از سال 97 ریاست هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد را نیز به عهده دارد و در جدیدترین اقدام خود، قصد حضور مجدد در انتخابات هیات این شهر را دارد، اما سازمان بازرسی کل کشور با ارسال نامه‌ای به مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد که افشاریان اکنون در مرکز این استان (یاسوج) سکونت ندارد و به همین دلیل، فاقد شرایط احراز پست مذکور است.

افشاریان که هم اکنون به دلیل مسئولیتش به‌عنوان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در تهران حضور دارد، فکر این را نکرده بود که برای در اختیار گرفتن سمت مهمی مثل ریاست هیات فوتبال یک استان، باید در آن محل سکونت داشته باشد. حالا سازمان بازرسی کل کشور با استناد به ماده 1002 قانون مدنی، حضور او در این انتخابات را خلاف قوانین می‌داند.

در این نامه مشخصا ذکر شده است که « با استناد به ماده 1002 قانون مدنی، اقامتگاه هر شخصی عبارت از محلی است که شخص در آن سکونت داشته و مرکز مهم امور او نیز آنجا باشد و اگر محل سکونت شخصی غیر از مرکز مهم امور او باشد، مرکز امور او اقامتگاه محسوب می‌شود. همچنین برابر ماده 1003 قانون مذکور، هیچ کس نمی‌تواند بیش از یک اقامتگاه داشته باشد».

سازمان بازرسی کل کشور در پایان به مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تذکر داده که اقدامات قانونی را به قید فوریت انجام دهد و نتیجه را تا حداکثر 16 بهمن به این مرجع اعلام کند.

//اتمام پیام

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.